  • Data: 2010-12-09 16:25:15
    Temat: Re: Wyższość RWD nad FWD
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message
    news:idqs59$5ot$4@news.net.icm.edu.pl...

    > Ale ja nie pisałem o zoomie, tylko o różnych obiektywach i też o różnych
    > obiektywach przytoczyłeś fragment z wikipedii. Mam go przytoczyć? Chyba
    > nie muszę.
    >
    > Nie wszyscy jak Ty mają tylko zoom w aparacie.
    >
    > Ja posiadam obiektywy, które sobie zmieniam w zależności od potrzeb.

    Wiec zaloz taki z zoomem. Chyba, ze nie masz. Ja jeden taki mam i efekty
    opisalem.

    > I specjalnie dla Ciebie wykonałem test, aby Ci udowodnić że nie masz racji
    > ani ten ktoś, kto pisał artykuł w nędznej wikipedii.

    Specjalnie dla nas pokazales jakies zdjecie, z ktorego nic nie wynika. Podaj
    nieobrobione RAWy prosto z apratu, bo na podstawie zdjec w internecie mozna
    nawet istnienie UFO udowodnic.

    Wiec podeslij RAWy.

    Pozdrawiam
    Kamil