  • Data: 2009-07-27 21:41:43
    Temat: Re: Wywoływanie RAW pod linuxem
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > To zmartwię cię, że RawTherapee jest po prostu sam z siebie wooolny. ;)

    wolny, to wolny, ale przed dołożeniem pamięci (było 512MB) load w którymś
    momencie przekroczył 13... ;-) podbiłem do ca 1,3GB i teraz nie dobija do
    4... ;-)

    > Podziel się efektami sprawdzania :)

    Sobotnia wycieczka do Powsina

    http://picasaweb.google.pl/krzysztof.chajecki/Powsin
    ?feat=directlink

    plus to z mojego ogródka... ;-)

    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/D5jqOYUxwBwLN_WS
    n8wWDg?feat=directlink

    Wszelka krytyka mile widziana.... ;-) nawet równająca z podłożem.... byle
    konstruktywna... ;-)

    --
    pzdr
    meping