    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wysyp "30"?
    Date: Wed, 20 May 2015 08:14:52 +0200
    <555b3c9c$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <555b8ccc$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    On 2015-05-19 23:40, Budzik wrote:
    > Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Rozumiem. Ale to jednak sprowadzanie rozmowy ad absurdum wiec pasuje.

    Jednak nie do końca. Przecież połowę pijanych kierowców stanowią
    rowerzyści. Gdybyś 20 late temu napisał, że tak będzie, to wszyscy
    powiedzieliby, że sprowadzasz sprawę do absurdu. W końcu wtedy wszyscy
    jeździli rowerami po chodnikach, za bycie naprawdę napranym groziła w
    zasadzie utrata wentylków, pomysł że policja stanie na ścieżce i będzie
    dmuchać tylko rowerzystów i kierować wnioski do sądu o odebranie PJ
    _wtedy_ wydawał się równie absurdalny, jak znalezienie tajnych baz
    nazistów na Księżycu. A jednak minęło 20 lat i ...

    Ja bym się nie obawiał że władza zechce mandatami zasypać dziurę
    budżetową, bo to nie ta skala - równie dobrze możesz próbować łyżeczką
    napełnić wannę:) Ale... Głównym i jedynym celem Policji jest wyrabianie
    statystyk. Jak dobrze pomyśleć to Policja odnosi sukces jeśli gdzieś
    przestępczość po prosu maleje. U nas to najgorszy koszmar lokalnego
    komendanta - zaraz na dywanik i opierdol, że statystyki spadły i trzeba
    się wziąc do roboty - no to się biorą zanim opierdol dostaną.

    Dwa, że zasada "dziel i rząd" jest dalej w cenie i wspólczesne wojny
    pieszo-puszkowo-dwupedalskie są właśnie efektem tych działać. Dyżo
    pierdolenia, wojny w internecie a nic z tego nie wynika - poza tym, że
    od czasu do czasu władza podejmie jakieś działanie nic realnie nie
    wnoszące, ale medialne. Zresztą jak widać działa. Jak skończy się
    histeria związana z pijanymi kierowcami i +50, to trzeba będzie znaleźć
    jakąś inną grupę do wspólnego nielubienia. Obstawiam że następni będą
    motocykliści lub skuterzyści.

    Shrek.