  • Data: 2015-05-20 10:13:28
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-05-19 o 19:21, J.F. pisze:

    >a bo ja wiem? jako prezydent to pewnie niewiele by mógł zrobić, ale
    >ktoś z dobrymi intencjami wkurwiony na obecną politykę może nieźle
    >namieszać jeśli wejdzie do rządu... o ile nie zmieni swoich poglądów

    Za piec miesiecy glosowanie na poslow, i mam nadzieje ze Kukiz smazy
    jakas partie :-)

    A tak nawiasem mowiac, to myslicie ze jakis polityk, szczegolnie jak
    wejda JOW, powie ze to zly pomysl ?
    Predzej powie ze cieszy sie, ze wreszcie jest bat na piratow -
    wyborcow bez samochodow, i tych co nie przekraczaja 80 jest wiecej :-)

    J.