  • Data: 2015-05-20 16:31:01
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-05-20 13:33, masti wrote:

    > na pewno by się dało. Ale przed otwarciem myślałem, że to będzie gorzej
    > wyglądać niż jest na prawdę

    Też racja, sytuację ratuję chyba to, że mniej więcej w 1/3 zakrętu
    profil zmienia się na pochylony do wnętrza i to bynajmniej nie na 50km/h
    i szerokie pasy - zanim wylecisz to dojedziesz już do prawidłowego
    profilu. Oraz (w sumie niespodzianka) rozsądek kierowców, którzy widząc
    ten zakręt jednak chyba podświadomie widzą, że trzeba zwolnić, bo
    inaczej wylecisz. Ciekawy jestem co by było, gdyby nie stała tam 50 -
    IMHO nic - ludzie tak samo by jechali 70 jak teraz - widać jednak
    znakomita większość kierowców widząc zakręt potrafi dostosować prędkość
    do realnych możliwości. Ci co nie potrafią i tak się wypierdolą, bo na
    znaki nie patrzą:)

    Mnie zastanawia coś innego - ktoś to zaprojektował, ktoś sprawdził, ktoś
    wykonał, ktoś odebrał. Co najmniej 100 osób z odpowiednim wykształceniem
    i znajomością fizyki musiało to na różnych etapach realizacji widzieć.
    Pewnie z 75% z nich zauważyło, ze to jest spieprzone pozostałym
    powiedziało te 25% na fajku przed barakiem. I co - nic?

    Shrek.