  • 41. Data: 2012-02-10 16:20:51
    Temat: Re: Wysokość mandatu
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Jarek S. <p...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To po co fotoradar wykonuje zdjęcie?

    Po to robi zdjęcie żeby był dowód na popełnienie wykroczenia. Trafi się
    cwaniak co powie że siostrze pożyczył. A na zdjęciu widać że kłamie. Na takie
    okoliczności robią zdjęcie. Bramki też robią zdjęcie jak naliczają opłatę. Na
    wypadek gdyby ktoś reklamował, bo pomyłki mogą się zdarzyć. Tutaj też mogą być
    pomyłki. Ktoś podrobił tablice żeby paliwo ze stacji kraść i zrobił mu zdjęcie
    fotoradar. Podają datę i godzinę. Ty byłeś wtedy w pracy. 20 osób może to
    potwierdzić. To im odpisujesz i jak chcą to mogą oddać sprawę do sądu. Jaki
    wyrok może w takiej sytuacji zaserwować sędzia? Przepytał 20 osób. Wszyscy
    mówią tak samo. Nawet jak samochód podobny i gęba niewyraźna na zdjęciu to
    powie ze umarza sprawę.

  • 42. Data: 2012-02-10 16:23:21
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    szufla <b...@e...pl> napisał(a):

    > Ta dyskusja z toba nie ma sensu, twoje rozumowanie jest na poziomie
    > przedszkolaka.
    >
    > sz.

    To sobie przekraczaj prędkość jak Ci się podoba. Szarp się z sądami. Na razie
    jest takie prawo jakie jest i nie podskoczysz. A jak będziesz krnąbrny to w
    pewnym momencie podsumują wykroczenia i każą zwrócić PJ.

  • 43. Data: 2012-02-10 16:28:43
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    szufla <b...@e...pl> napisał(a):

    > Uwazasz, ze panstwo powinno przekraczac prawo ? Chyba masz cos z glowa :)

    > Jeszcze raz.
    > Ten przepis jest niekonstytucyjny bo nie mam prawa wgladu do materialow
    > dowodowych zebranych w toku czynności wyjasniajacych. Czy ty to rozumiesz ?
    >
    > sz.

    I co z tego że jest niekonstytucyjny jak obowiązuje. Zrobiłeś coś z wyjątkiem
    jęczenia żeby go zmienili? To również Twoje państwo i masz w zakresie
    obowiązków reagowanie w sytuacjach kiedy widzisz że naruszane jest prawo. Mnie
    taki przepis, nawet jak może okazać się nie zgodny z konstytucją, nie
    przeszkadza. Bo mnie nie dotyczy. Tak samo nie dotyczą mnie przepisy o
    grubości prętów w klatkach na chomiki. Jak byś stwierdził że w Polsce robią
    klatki dla królików z nie odpowiedniej grubości drutu to byś też bił pianę?
    Masz jeździć zgodnie z przepisami. Każde naruszenie ma być ukarane.

  • 44. Data: 2012-02-10 16:43:03
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Skoro jeździ zgodnie z przepisami to dokładnie pamięta kiedy mógł je przez
    > nieuwagę przekroczyć. I zdjęcie nie jest do tego potrzebne. Wystarczy data
    > godzina.

    Teza godna kretyna !:)

    sz.

  • 45. Data: 2012-02-10 16:54:02
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    szufla <b...@e...pl> napisał(a):

    > Teza godna kretyna !:)
    >
    > sz.

    Wiesz co szufla. Ty to się nawet do węgla nie nadajesz. Jak masz kaprys to
    zapierdalaj i się potem awanturuj, łaź po sądach. Co mnie do tego. Przyjdzie
    moment że zdasz PJ i więcej nie dostaniesz. Każdy ma w Polsce prawo mieć PJ.
    Ale nie wszyscy muszą je dostać. Rower sobie kupisz. Na niego nic nie trzeba.

  • 46. Data: 2012-02-10 17:02:30
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > pianę?
    > Masz jeździć zgodnie z przepisami. Każde naruszenie ma być ukarane.

    Poddaje sie.
    Nie mam czasu dluzej dyskutowac z kretynem, ktoremu zle prawo nie
    przeszkadza i mysli, ze go nie dotyczy.
    Dorosniesz, dostaniesz troche po dupie to zrozumiesz.
    Co do pretow to mam nadzieje, ze w swoim kurniku masz odpowiedniej grubosci,
    wiec nie bede drazyl tematu :)

    PS. Moze ktos mu lepiej wytlumaczy na czym rzecz polega, chociaz watpie bo
    to ciezki przypadek.

    sz.

  • 47. Data: 2012-02-10 17:12:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kogutek

    > Zaiste, tłumaczenie godne jarmarcznego głupka. Nie pamiętam z jaką
    > prędkością jechałem miesiąc temu. Ty masz zawsze jeździć zgodnie z
    > przepisami. Wtedy nie musisz pamiętać czy kiedyś jechałeś szybciej.

    Jarmarcznych głupków, to sobie poszukaj wśród przyjaciół, sądząc po tym,
    co wypisujesz na PMS, to pewnie kilku znajdziesz, bo swój do swojego
    ciągnie.

    Skup się: nawet jeśli staram się jeździć zgodnie z przepisami to jestem
    tylko człowiekiem i mogę nie zauważyć jakiegoś znaku, mogę się
    zdekoncentrować, może go zasłonić stojąca ciężarówka, śnieg, cokolwiek.
    Chce zobaczyć jakikolwiek wiarygodny dowód popełnionego wykroczenia, a
    nie przyjmować mandat na podstawie informacji od jakiejś instytucji,
    która ma oczywisty interes w tym, żebym go zapłacił.

  • 48. Data: 2012-02-10 17:13:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kogutek

    > Skoro jeździ zgodnie z przepisami to dokładnie pamięta kiedy mógł je
    > przez nieuwagę przekroczyć. I zdjęcie nie jest do tego potrzebne.
    > Wystarczy data i godzina.

    ROTFL. Dyskusja z Tobą jednak nie ma sensu.

  • 49. Data: 2012-02-10 17:14:27
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > nie przyjmować mandat na podstawie informacji od jakiejś instytucji,
    > która ma oczywisty interes w tym, żebym go zapłacił.

    Zostaw trolla !:)

    sz.

  • 50. Data: 2012-02-10 17:17:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kogutek

    > Znasz powód dla którego ktoś anonimowy miałby Cie w chuja robić i za 49
    > na 50 miałby próbować wyłudzić kasę? Przecież to nonsens. Nic z takiej
    > kasy nie ma. Jak go złapią to wypierdolą z roboty. Ledwo się wyrabia z
    > tymi co faktycznie popełniają wykroczenia.

    Słyszałeś o takim, co go "wypierdolili" bo się pomylił wysyłając fotkę?
    Instytucje rozsyłające propozycje mandatu mają oczywisty interes w tym,
    żeby adresaci te mandaty zapłacili. Nie mają żadnego interesu w
    drobiazgowej analizie zdjęć, bo jak się pomylą to realnej
    odpowiedzialności nikt nie poniesie. Praktyka pokazuje, że nawet jeśli
    zdjęcia są wysyłane, to i tak zdarzają się buble (np. wspominana tu
    ostatnio propozycja mandatu za przekroczenie limitu prędkości ciężarówką
    tyłem), można się więc spodziewać, że jeśli nie będą wysyłane, to takich
    sytuacji będzie odpowiednio więcej.