  • 91. Data: 2012-02-11 10:49:54
    Temat: Re: Wysokość mandatu
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Pyra

    > Zawsze jest część społęczeństwa która będzie przeyklaskiwać takim
    > pomysłom w imię ich chorych totalitarnych przekonań, problemem jest brak
    > sprzeciwu wśród tej normalnej reszty społeczeństwa. Bo za chwilę w
    > ramach "walki z pedofilią" zamontują Ci kamerę w majtach i też będą tacy
    > internetowi krzykacze aż klaskać uszami z radości na ten pomysł.

    Psychologia zna nawet przyczyny takiego zachowania, najczęściej jest to:

    - Ogólne odmóżdżenie związane z oglądaniem telewizji i słuchaniem radia,
    które prowadzi do przekonania, że najgroźniejsi przestępcy to: pirat
    drogowy, student ściągający filmy z netu i pedofil. Ta lista bywa
    oczywiście modyfikowana w sytuacji gdy odmóżdżony sam zalicza się do
    którejś z tych grup.
    - Niezdrowa radość z każdego utrudnienia, które dotyka innych, przy czym
    cieszący się nie ogarnia, że pozwalając na łamanie pewnych zasad
    postępowania przyzwala pośrednio na coś, co w przyszłości może być
    niekorzystne dla niego samego. Tacy ludzie są przekonani, że oni sami
    żadnych wykroczeń nie popełniają i są często sprowadzani na ziemię gdy np.
    wyślą z oburzeniem jakiś filmik, a okazuje się, że większość widzi w ich
    zachowaniu coś dużo gorszego niż w zachowaniu "pirata", którego nagrali.
    - Chęć wymazania części własnej winy wynikającej z łamania PoRD poprzez
    prezentowanie wszem i wobec swoich "twardych" poglądów na ten temat, a w
    rzeczywistości sprzecznych z własnym zachowaniem. To zresztą widzimy także
    w innych dziedzinach życia -- ten co chce obcinać ręce złodziejom często
    sam kradnie, ten co chce palić na stosie gejów często sam odczuwa
    skłonności homoseksualne itp.

    Pytanie, który troll należy do której grupy... :-)

  • 92. Data: 2012-02-11 13:40:07
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    to <t...@i...pl> napisał(a):

    że najgroźniejsi przestępcy to: pirat
    > drogowy, student ściągający filmy z netu i pedofil.
    Głodnemu chleb na myśli. Na studenta nie wyglądasz, pirat drogowy z Ciebie
    żaden. To co zostaje?

  • 93. Data: 2012-02-11 13:41:39
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    to <t...@i...pl> napisał(a):

    > begin kogutek

    > .
    >
    > Być może obywatele mają tam większe zaufanie do państwa. Ja nie mam
    > żadnego zaufania do państwa, w którym prędkość mierzona jest urządzeniem
    > ,
    > które zostało ośmieszone w procesie sądowym i nie tylko. Nie mam też
    > zaufania do państwa, w którym mandaty wystawiane są przez instytucję,
    > która zarabia na nich w sposób niemal bezpośredni.

    Czy Ty się zastanawiałeś kiedyś co to jest państwo?

  • 94. Data: 2012-02-11 13:43:42
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Martin Fox <m...@l...pl> napisał(a):

    > Teraz to będą fotki od tyłu strzelać, żeby tylko kasę kosić a nie punkty
    > dawać, w końcu dlatego to ITD ma fotopstryczki.

    I dobrze. Tak ma być. Dziadostwo trzeba tępić. Jak za ukradzenie lusterka
    obcięcie łap to za przekroczenie prędkości też.

  • 95. Data: 2012-02-11 13:56:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kogutek

    > Głodnemu chleb na myśli. Na studenta nie wyglądasz, pirat drogowy z
    > Ciebie żaden. To co zostaje?

    O proszę, wystarczyło lekko podpuścić i już mamy pomówienie. Tyle właśnie
    jest wart Twój "legalizm". :D

  • 96. Data: 2012-02-11 14:00:03
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kogutek

    > I dobrze. Tak ma być. Dziadostwo trzeba tępić. Jak za ukradzenie
    > lusterka obcięcie łap to za przekroczenie prędkości też.

    A za pomówienie język?

  • 97. Data: 2012-02-11 14:00:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kogutek

    > Czy Ty się zastanawiałeś kiedyś co to jest państwo?

    Dobrze się czujesz?

    PS. Skonfiguruj sobie wreszcie klienta news, bo podpisujesz UTF z moich
    cytatów jako ISO.

  • 98. Data: 2012-02-11 14:19:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-02-2012 13:43, kogutek pisze:

    > I dobrze. Tak ma być. Dziadostwo trzeba tępić. Jak za ukradzenie lusterka
    > obcięcie łap to za przekroczenie prędkości też.

    Przeprowadź się do Arabii Saudyjskiej.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 99. Data: 2012-02-11 15:05:26
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > A za pomówienie język?

    Przeciez to oszolom. Chce ci sie jeszcze z nim dyskutowac ?:)

    sz.

  • 100. Data: 2012-02-11 15:22:21
    Od: to <t...@i...pl>

    begin szufla

    > Przeciez to oszolom. Chce ci sie jeszcze z nim dyskutowac ?:)

    Mam takie ekscentryczne hobby. :>