  • 101. Data: 2012-02-11 16:41:32
    Temat: Re: Wysokość mandatu
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

    W dniu 2012-02-10 12:36, AA pisze:

    > Jeśli na zdjęciu nie widać twarzy kierowcy odpisz, że tamtego dnia mogłeś
    > prowadzić Ty, szwagier, brat, ojciec lub wujek.

    Dokładnie. Ktoś musi się przyznać. Jak przyzna się więcej niż jedna
    osoba obowiązek ustalenia sprawcy spada na policję.

  • 102. Data: 2012-02-11 16:45:59
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

    W dniu 2012-02-10 14:00, Lukasz pisze:

    > nie mam obowiązku prowadzić rejestracji wypożyczeń mojego auta

    Masz taki obowiązek. Powiedziane jest wyraźnie - masz obowiązek wskazac
    kierującego chyba ze nastąpił zabór auta bez Twojej wiedzy czemu nie
    mogłes zapobiec.

  • 103. Data: 2012-02-11 17:04:04
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Andrzej Zbierzchowski wrote:

    > Masz taki obowiązek. Powiedziane jest wyraźnie - masz obowiązek wskazac
    > kierującego

    A kogo wskażesz gdy nie wiesz kto prowadził? Albo pożyczyłeś auto dwóm
    kumplom?

  • 104. Data: 2012-02-11 17:12:33
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

    W dniu 2012-02-11 17:04, Pietia pisze:

    > A kogo wskażesz gdy nie wiesz kto prowadził? Albo pożyczyłeś auto dwóm
    > kumplom?

    Bulisz i przyjmujesz punkty.

  • 105. Data: 2012-02-11 17:19:42
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

    W dniu 2012-02-10 14:19, to pisze:
    > begin kogutek

    > Coś Ci się chyba w głowie poprzewracało, oni mają psi obowiązek UDOWODNIĆ
    > wykroczenie konkretnej osobie, a nie podstępnie wyłudzić przyznanie się
    > do winy (której często mogło wcale nie być, bo nikt normalny nie
    > zapamiętuje swojej prędkości w dowolnym miejscu i w dowolnym czasie na
    > przestrzeni ostatnich kilku miesięcy). Zdjęcia na których nie widać
    > kierującego czy co do których są jakiekolwiek inne wątpliwości powinny
    > iść z automatu do kosza.

    Guzik prawda.
    Przestępstwo - tak. Jak upierniczysz komuś łeb przysługuje Ci prawo do
    obrony i odmowy składania zeznań. W przypadku wykroczenia nie masz
    żadnych praw. Albo podpieprzasz kierującego albo bulisz.

  • 106. Data: 2012-02-11 18:11:12
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Andrzej Zbierzchowski wrote:

    > Bulisz i przyjmujesz punkty.

    Nie, wskażę obu.

  • 107. Data: 2012-02-11 18:45:25
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

    W dniu 2012-02-11 18:11, Pietia pisze:

    > Nie, wskażę obu.

    A, chyba że tak. Odmowa Ci nie przysługuje w każdym razie. Wskazać musisz.

  • 108. Data: 2012-02-11 19:03:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Andrzej Zbierzchowski

    > Bulisz i przyjmujesz punkty.

    Bzdura, punkty są dla sprawcy wykroczenia. Nie ma sprawcy -- nie ma
    punktów.

  • 109. Data: 2012-02-11 19:03:10
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Andrzej Zbierzchowski w <news:jh62fv$gf2$3@inews.gazeta.pl>:

    > Powiedziane jest wyraźnie - masz obowiązek wskazac
    > kierującego

    Zacytujesz przepis?

    --
    Tomasz Nycz

  • 110. Data: 2012-02-11 19:03:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Andrzej Zbierzchowski

    > Dokładnie. Ktoś musi się przyznać. Jak przyzna się więcej niż jedna
    > osoba obowiązek ustalenia sprawcy spada na policję.

    Albo jak się nikt nie przyzna. Wtedy jest nawet zabawniej.