    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyścigi ślimaków II
    Date: Sun, 5 Mar 2017 18:05:40 +0100

    W dniu 05.03.2017 o 17:41, Tomasz Stiller pisze:

    > Zacytuj proszę, gdzie pisałem że po całych USA można 85mph.

    Ale wychodzi, że można tylko na jednej drodze w Texasie. Wcześniej
    powoływałeś się na USA. Potem w drugim stanie wolno 80, ale tylko na
    drogach płatnych - tylko takich nie ma. W trzecim stanie wolno max 75,
    ale nigdzie nie wolno, bo stoja ograniczenia do max 65...

    Proponowałeś 120, bo tak jest w stanach i się nic nie dzieję. Jak się
    sprawdza, to cztery stany:

    Texas - 85 - ale na jednej autostradzie. I od 2011 roku - wcześniej było 60.

    Południowa dakota - w 2015 podniesiono prędkość na dwóch
    międzystanówkach. N jednej wrócono do 75. Co nie ma w praktyce
    znaczenia, bo poustawiali znaki do 70 "In fact, the South Dakota and
    Minnesota state line has a speed limit of 70 mph to match Minnesota's
    maximum speed limit, which is also 70 mph."

    I tak dalej.

    W praktyce twoje "A w USA" sprowadza się do tego, że bardzo
    gdzieniegdzie wolno więcej niż 70, a nawet jak w danym stanie wolno
    więcej, to nie wolno, bo na drogach stoją 70.

    Czyli generalnie jak z rowerami na placu czerwonym.

    > Tylko, że ja nigdzie nie postulowałem zwiększenie dopuszczalnej prędkości
    > po wioskach czy lokalnych krajówkach. Jeśli chcesz sobie dokonać analizy
    > ilości wypadków, to proszę cię bardzo - porównaj. Ja uważam, że
    > zwiększenie prędkośći na ekspresówkach nie przełoży się widocznie na
    > zwiększenie ilości wypadków na krajówkach.

    A ja uważam, że tak, ponieważ zarówno na autostradach jak i krajówkach
    ograniczenie predkości tirów wynika na ogół z kagańca.

    > To w końcu ile? Wsześniej pisałeś o 150.

    Pomyliłem się - 140 :P

    > Jak chcesz zapierdalać, to sobie zapierdalaj nie mnie to oceniać - tylko
    > nie marudź, że inni łamią przepisy.

    Taa - zapiedalać. Jak ktoś (nie ja oczywiście) przekroczy o 10 na
    autostradzie to jest hipoktytą. A jak tirman musi wyprzedzać, bo ten
    przed nim przekracza o 9, a on chciałby o 11 to hipokrytą nei jest;)

    Shrek