eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWyścigi ślimaków IIRe: Wyścigi ślimaków II
  • Data: 2017-03-05 18:05:40
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków II
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 05.03.2017 o 17:41, Tomasz Stiller pisze:

    >> Nie - na razie podałeś że są kraje gdzie można więcej. I tyle (choć te
    >> twoje dane też są takie sobie, bo mówiłeś o 85mph a okazało się, że
    >> owszem można w jednym stanie, tylko nie można bo nie ma takiej drogi).
    >
    > Zacytuj proszę, gdzie pisałem że po całych USA można 85mph.

    Ale wychodzi, że można tylko na jednej drodze w Texasie. Wcześniej
    powoływałeś się na USA. Potem w drugim stanie wolno 80, ale tylko na
    drogach płatnych - tylko takich nie ma. W trzecim stanie wolno max 75,
    ale nigdzie nie wolno, bo stoja ograniczenia do max 65...

    Proponowałeś 120, bo tak jest w stanach i się nic nie dzieję. Jak się
    sprawdza, to cztery stany:

    Texas - 85 - ale na jednej autostradzie. I od 2011 roku - wcześniej było 60.

    Południowa dakota - w 2015 podniesiono prędkość na dwóch
    międzystanówkach. N jednej wrócono do 75. Co nie ma w praktyce
    znaczenia, bo poustawiali znaki do 70 "In fact, the South Dakota and
    Minnesota state line has a speed limit of 70 mph to match Minnesota's
    maximum speed limit, which is also 70 mph."

    I tak dalej.

    W praktyce twoje "A w USA" sprowadza się do tego, że bardzo
    gdzieniegdzie wolno więcej niż 70, a nawet jak w danym stanie wolno
    więcej, to nie wolno, bo na drogach stoją 70.

    Czyli generalnie jak z rowerami na placu czerwonym.

    >> Teraz trzaba porównać ilość wypadków, a przede wszystkim porównać inne
    >> zmienne na to wpływające. Bo chyba nie masz wątpliwości, że pustynie w
    >> interiorze USa to jednak tochę inne środowisko niż dość gęsto zaludniona
    >> Polska z jej ciągnącymi się wzdłuż krajówek wioskami. Prawda?
    >
    > Tylko, że ja nigdzie nie postulowałem zwiększenie dopuszczalnej prędkości
    > po wioskach czy lokalnych krajówkach. Jeśli chcesz sobie dokonać analizy
    > ilości wypadków, to proszę cię bardzo - porównaj. Ja uważam, że
    > zwiększenie prędkośći na ekspresówkach nie przełoży się widocznie na
    > zwiększenie ilości wypadków na krajówkach.

    A ja uważam, że tak, ponieważ zarówno na autostradach jak i krajówkach
    ograniczenie predkości tirów wynika na ogół z kagańca.

    >>> Otóż to, zapierdalasz i masz wielkiego focha, że musisz zwolnić bo ktoś
    >>> tam jeszcze na drodze jest poza tobą.
    >>
    >> Nie zapierdalam - jadę 140 - tyle wolno.
    >
    > To w końcu ile? Wsześniej pisałeś o 150.

    Pomyliłem się - 140 :P

    > Jak chcesz zapierdalać, to sobie zapierdalaj nie mnie to oceniać - tylko
    > nie marudź, że inni łamią przepisy.

    Taa - zapiedalać. Jak ktoś (nie ja oczywiście) przekroczy o 10 na
    autostradzie to jest hipoktytą. A jak tirman musi wyprzedzać, bo ten
    przed nim przekracza o 9, a on chciałby o 11 to hipokrytą nei jest;)

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: