    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyścigi ślimaków II
    Date: Sun, 5 Mar 2017 17:20:19 +0100

    W dniu 05.03.2017 o 17:07, Tomasz Stiller pisze:

    > Już Ci podałem jeden dość znaczący. Są kraje, znacznie większe niż
    > Polska, gdzie można jeździć sporo szybciej i nie ma tragedii.

    Nie - na razie podałeś że są kraje gdzie można więcej. I tyle (choć te
    twoje dane też są takie sobie, bo mówiłeś o 85mph a okazało się, że
    owszem można w jednym stanie, tylko nie można bo nie ma takiej drogi).

    Teraz trzaba porównać ilość wypadków, a przede wszystkim porównać inne
    zmienne na to wpływające. Bo chyba nie masz wątpliwości, że pustynie w
    interiorze USa to jednak tochę inne środowisko niż dość gęsto zaludniona
    Polska z jej ciągnącymi się wzdłuż krajówek wioskami. Prawda?

    Więc porównujesz nieporównywalne.

    > Otóż to, zapierdalasz i masz wielkiego focha, że musisz zwolnić bo
    > ktoś tam jeszcze na drodze jest poza tobą.

    Nie zapierdalam - jadę 140 - tyle wolno.

    Patrz pierwszy akapit.

    Shrek