  • Data: 2014-10-17 18:52:40
    Temat: Re: Wyrok po wypadku policyjnej vectry z Zambrowie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1410162335320.3772@quad..
    .

    > *Doskonale* zrozumiałem - ale Twoje "chcenie" miejscami nie znajduje
    > (dostatecznego) oparcia w interpretacji obowiązującego prawa.

    Jasne.
    Ale że wyroki bywają sprzeczne, to już wina faktów.

    > A z drugiej, że na skrzyżowanie NIE można wyprzedzać,

    Tego nikt nie neguje.
    Tylko kapeluszniczo nie chcesz przyjąć do wiadomości istnienia
    niekapeluszniczych przepisów.
    I w sumie to każdemu kto podobnie myśli szczerze życzę, aby kiedyś trafił w
    podobnej sytuacji na sędziego, który nie będzie kapelusznikiem i jednak uzna
    coś innego niż Ty postulujesz, czyli że nie można powodować wypadku przez
    swoją światopępkowatość.