eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartościRe: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
  • Data: 2023-08-16 09:17:38
    Temat: Re: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 15 Aug 2023 15:56:07 +0200, J.F

    > A skad wiesz, ze ucieka, wytłumacz mi taką rzecz ...

    Bo przestaje działać zgodnie z założeniami?

    > To nie wypadek powazny, tylko logistyka kiepska.

    Nie, po prostu uszkodziłem coś, co normalnie się nie uszkadza
    w związku z tym nie było tego na magazynach w całej europie.

    > Ale na Tesle sie czeka dłuzej :-)
    > Wypadek był niepowazny, skoro chlodnica klimatyzacji
    > nie popękała, a jest na samym przodzie :-)

    Znowu dorabiasz fakty do swoich tez. Jest na przodzie, ale jednak mimo
    dzwonó ukłąd się nie rozszczelnił. No ale jak ciebie dziwi że przy dzwonku
    MOŻE (ale nie musi, czego jestem przykładem) się ukłąd klimy rozszczelnić,
    to się go naprawia a nie dobija a potem sra w internetach że się ukłądy
    klimatyzacyjne w samochodach z zasady rozszczelniają, a potem jeszcze co
    gorsza przekłada się to na pompy domowe.

    > Czyli 8 lat bylo dobrze, a potem komus w koncu wycieknie.

    Może, ale wcale nie musi. Ty oczywiście zakładasz
    że na pewno wycieknie, bo tylko tak ci pasuje do tezy.

    > Nie rozkreciles, to nie wiesz co sie w srodku stało.

    A co się miało stać, skoro tam jest RAMA? Nie wiem, trzeba drukowanymi ci
    to pisać? BATERIE SĄ BARDZO DOBRZE ZABEZPIECZONE PRZED USZKODZENIAMI
    MECHANICZNYMI.

    > A nie wszystkie usterki widac na oko.

    Ignorancie, akurat baterie są opomiarowane i jeśli cokolwiek by było
    uszkodzone, to komputer by sypał błędami.

    > Tak dobrze to w Polsce chyba nie ma.
    > Co nie znaczy, ze nalezy w nim składowac baterie po przejsciach :-)

    Dlatego właśnie starych gruzów spalinowych nie należy wpuszczać
    do miasta, i siłą rzeczy do garaży podziemnych.

    > A moze pasują?
    > P.S. szacowany import czynników do Polski to 3 tys ton rocznie
    > https://hvacpr.pl/wiadomosci/nielegalny-przywoz-kosz
    towal-polski-skarb-w-wysokosci-7-mln-euro-w-2018-r
    > Ale w tym chyba jest tez napełnienie nowych instalacji.

    To tylko pokazuje, że trzeba jeszcze prędzej przejść na propan. :D

    > No jak, przeciez nawet ciezka kolizja z sarna szkody nie czyni :-P

    No sam widzisz, a ryjesz temat jak locha po trufle.

    > Cos tam jednak w srodku trzesie.

    Tobie w głowie orzeszek się trzęsie. ;P

    > Jak wyleci, to moze wybuchnąc.
    > A jak nie wyleci ... to F-gaz jest nieszkodliwy :-)
    > Twoj dom, twoj wybór :-)

    A tobie możę umywalka sięna łeb spierdolić jak będziesz szedł ulicą, twój
    wybór, ale przemyśl czy jest sens wychodzić z domu.

    > Bo widac to nie są takie dyletanty :-)
    > Czasem jednak cos tam wybucha, czemu przyklady dawałem :-)

    Ale jakoś nie widzę abyś gardłował aby zabronić używania tych BOMB w
    domach, hipokryto.

    Tylko jak mają MCO.

    --
    Pozdor