eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartościRe: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
  • Data: 2023-08-16 15:17:18
    Temat: Re: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 16 Aug 2023 09:51:06 +0200, _Master_

    > Nie ośmieszaj się

    Blablabla.

    > Konfederacja dostawała zjeby od samego początku wojny za krytykę
    > uregulować traktujących Ukraińców dokłądnie tak samo jak Polaków
    > włącznie z przyznawaniem PESELU

    Pokaż dowody na to, z datami z czerwca 2022. Bo wszystkie ich słodkie
    pierdzenia które są dostępne zaczynają się dopiero w styczniu 2023.

    > Tak samo było ze zbożem. Ja ciągle dostaję zjeby za linki do
    > konfederackich linków ale właśnie tam były ostrzeżenia że zboże wpływa
    > bez żadnej kontroli do polski.

    Dajesz te linki, bo chcę uwierzyć że śnię.

    > KŁAMIESZ KŁAMIESZ I BĘDZIESZ KŁAMAŁ

    Wam nakazują te projekcje stosować? Sam łżesz, razem z tą swoją
    konfederą, a kłamstwa zarzucasz innym. Konfedera to narodowościowe
    szambo z zapędami nacjonalistyczno faszystowskimi, więc innych
    wyzywasz od faszystów. Nie wiem czy rejestrujesz, ale zachowujesz
    się identycznie jak ruskie łajzy.

    > Twoje ideologia została obalona a Ty dalej hcesz współobywateli zmuszać
    > do kupowania określonego towaru i zabierać im ciężko zarobione pieniądze.

    Została obalona, bo ty tak stwierdziłeś konfederacka kurwo?
    Ponad 90% POLAKÓW chce zostać w europie i nie chce wychodzić
    z unii, w związku z tym wypierdalaj w podskokach do ruskich,
    bo ty i ta twoja konfedera to populistyczne ścierwo które
    ludziom wodę z mózgów robi aby tylko się dorwać do koryta.

    > Więcej słuchaj Konfederacji a mniej Tuska.

    Na mnie nie robią wrażenia populistyczne wypierdy konfedery,
    potrafię samodzielnie myśleć i analizować dane. Szczególnie
    w tematach w których siedzę, a tak się składa że elektryfikacja,
    pompy ciepła, fotowoltaika to jest to na czym się znam dobrze.

    > Będziesz więcej wiedział i wcześniej

    Aaaahaaa, czyli mówili wcześniej niż tusku,
    ale nikt tego nie zarejestrował, nawet oni sami,
    dla bezpieczeństwa. bueheheh

    --
    Pozdor
    Myjk