eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartościRe: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
  • Data: 2023-08-16 15:39:51
    Temat: Re: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 16 Aug 2023 15:01:15 +0200, _Master_

    > A czyli zauważasz różnicę?

    Ja, w przeciwieństwie do ciebie, zauważam wiele rzeczy.

    > Skoro ona jest to dlaczego ni chcesz jej wykorzystać?

    Było to napisane w pierwszym akapicie poprzedniego posta
    konfederacki dzbanie. Nadal nie nauczyłeś się odpisywać
    jak człowiek, znowu rozpierdoliłeś posta na parę części
    konfederacki debilu i jeszcze napierdalasz akapitami
    aby wyglądało jak to dużo miałeś do przekazania.
    Wróć i przeczyaj co się do ciebie pisze debilu,
    a nie w kółko powielasz te same pyrania na które
    już parę razy odpowiedź padła.

    > To pewnie zauważasz różnicę też w ścieraniu opon przy
    > jeździe 2x cięższym samochodem elektrycznym?

    Zauważam także że elektrykami jeździ się spokojniej,
    ja mam zawsze dzikiego wkurwa jak wsiadam do spalinowej
    taczki żony, chcę jak najszybciej z tego gówna wysiąść,
    więc ostrzej zapierdalam.

    Poza tym, bezczelny konfedferacki kłamco, Tesla Y waży 1800-2000kg,
    analogiczny spalinowy SUV Segmentu D, np. BMW X3, z podobnymi osiągami
    waży 1700-1800kg. Gdzie tu konfederacka kurwo masz 2x większą masę? W
    porywach 200kg różnicy, to nawet nie jest 1/4 DEBILU. Przypominam ci że tu
    nie jest konfederacka konferencja telewizyjna na której możesz łgać jak ci
    wygodnie, wszystko jest do zweryfikowania w parę chwil, debilu.

    > I najważniejsze pytanie:
    > Czy wierzysz że proponowane uregulowania poprawią
    > globalną atmosferę na ziemi?

    Wiem że aktualnie, przez ostatnie 200 lat, temepraura
    ZAPIERDALA w górę bez przerwy, to jest bezprecedensowe,
    w ostatnich 2000 lat nie było takiej sytuacji.

    --
    Pozdor
    Myjk