eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartościRe: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
  • Data: 2023-08-16 15:08:14
    Temat: Re: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-08-15 o 11:46, Myjk pisze:
    > Różnica jest
    > taka, że niemcy się relatywnie szybko otrząsneli i idą już w drugą stronę,
    > a takie konfederackie debile jak ty dalej ciągną w stronę ruskiego wschodu
    > chcąc Polskę wyprowadzić z unii.

    Bo widzisz... Ty wszystkich którzy mają inny pogląd nazywasz
    poplecznikami putina i uważasz ich za gorszych i szkodliwych.

    Ja tylko grzecznie zwracam Ci uwagę że nie masz argumentów na poparcie
    swojej tezy że jeżdżenie ekektrykami w Europie spowoduje cofnięcie
    ocieplenia klimatu.

    Jeśli chcesz dobra dla ludzi to pozwól im się przygotować na ocieplenie.

    Tak to też będzie kosztować ale będzie to mądrzejsze niż utopia która
    doprowadzi do kryzysu energetycznego i zubożenia społeczeństwa.