eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartościRe: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
  • Data: 2023-08-16 09:51:06
    Temat: Re: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-08-16 o 09:00, Myjk pisze:

    > Podobnie było jak wysrałeś z siebie jaka to konfedera była mondra w sprawie
    > zboża i że to rzekomo Tusk powtarzał po konfederze, ale jak miałeś
    > przytoczyć ich wypowiedzi to już łeb w piasek schowałeś i cisza do dzisiaj.

    Nie ośmieszaj się

    Konfederacja dostawała zjeby od samego początku wojny za krytykę
    uregulować traktujących Ukraińców dokłądnie tak samo jak Polaków
    włącznie z przyznawaniem PESELU

    Tak samo było ze zbożem. Ja ciągle dostaję zjeby za linki do
    konfederackich linków ale właśnie tam były ostrzeżenia że zboże wpływa
    bez żadnej kontroli do polski.

    KŁAMIESZ KŁAMIESZ I BĘDZIESZ KŁAMAŁ

    Twoje ideologia została obalona a Ty dalej hcesz współobywateli zmuszać
    do kupowania określonego towaru i zabierać im ciężko zarobione pieniądze.

    Więcej słuchaj Konfederacji a mniej Tuska.

    Będziesz więcej wiedział i wcześniej