eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartościRe: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
  • Data: 2023-08-07 19:18:26
    Temat: Re: Wyrok na diesle w Polsce? Auta sprzed 2010 roku mocno stracą na wartości
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-08-07 o 16:14, Myjk pisze:
    > 3-szybowe okna ograniczają straty, a więc zużycie energii, a więc
    > ograniczają emisję.

    Dlaczego w imię ideologi ja mam płacić więcej?

    Odpowiesz w końcu na to pytanie?

    Czy wymiana sprawnego samochodu spełniającego normy na nowy DROŻSZY i
    który trzeba wyprodukować zatruć powietrze i też wydobyć metale
    jest podejściem ekologicznym czy BIZNESOWYM?

    Możesz sobie wierzyć w co chcesz nawet Marsjan którzy przylecą i
    oczyszczą atmosferę Ziemi...

    Możesz sobie kupować elektryka jak ci się podoba ale do jasnej cholery w
    imię swojej wiary nie zmuszaj mnie do wydawania kasy i nie utrudniaj mi
    życia.

    JA nie wierzę że dzięki tym regulacjom zmiana klimatu się cofnie.

    Za to wiem że na zmianę muszę się przygotować ale ja zadecyduję ja kto
    zrobię bo posługuję się rozumem, logiką i potrafię być zaradny jak każdy
    wolny biały człowiek ;-)