  • 31. Data: 2007-05-16 20:20:37
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Jeśli to faktycznie h***, to na pewno nie dostaje świętego spokoju :)
    > Zaprzyjaźnione forum wykupiło najdroższą opcję, potem ułożyli się z nimi że
    > będą płacić kilkaset pln miesięcznie, a potem i tak dostali zonk i hasło
    > "kupujecie dedykowany za 2k/miesiąc albo spadówa". No i podziękowali...

    Jeżeli jest to ten dostawca, o którym myślisz ;-), to *NIC* nie
    usprawiedliwia takiego zachowania. Jest jeden jedyny zapis regulaminu
    (II.3.d) mówiący o możliwości zablokowania dostępu jeżeli "Usługa
    wykorzystuje zasoby Operatora w sposób przekraczający znamiona testów i
    prób" ale tylko i wyłącznie w okresie testowym.

    M.

  • 32. Data: 2007-05-16 21:15:25
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 15 May 2007 19:02:56 +0000 (UTC) I had a dream that Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:
    >Wziąć serwer dedykowany na zachodzie - kosztuje niewiele. Skoro forum o
    >tematyce komputerowej to jakiś admin chyba się znajdzie - a jeśli nie, to
    >można zlecić administrację takim serwerem...

    Dlaczego doradzasz wyprowadzanie pieniążków do obcych, zamiast zostawiać
    je własnym wspaniałym kraju? ;)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 33. Data: 2007-05-17 00:42:44
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE [OT]
    Od: Denken <d...@i...pl>

    Mateusz Szultka wrote:
    > Cały serwis stoi
    > na skrypcie IPB, więc możliwość "optymalizacji" go raczej nie wchodzi w
    > grę.

    To jest oczywista nieprawda - sam panel administracyjny daje bardzo duze
    mozliwosci manewrowania obciazeniem serwera baz danych a i wiedzacy co
    robi admin MySQL'a tez jest tu w stanie sporo zrobic.

    --
    Denken

  • 34. Data: 2007-05-17 05:42:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 16 May 2007 22:20:37 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Jeżeli jest to ten dostawca, o którym myślisz ;-), to *NIC* nie
    > usprawiedliwia takiego zachowania. Jest jeden jedyny zapis regulaminu

    Tyle to i ja wiem...

    > (II.3.d) mówiący o możliwości zablokowania dostępu jeżeli "Usługa
    > wykorzystuje zasoby Operatora w sposób przekraczający znamiona testów i
    > prób" ale tylko i wyłącznie w okresie testowym.

    Ale cóż mieli zrobić... Poza tym jak się przenieśli do nas to skończyły się
    problemy i przy okazji mają taniej niż było u "wiodącego providera" ;)
    Nie wiem, może ten provider zakłada sobie zysk 300% i chce upychać na każdej
    maszynie tysiące klientów i wtedy faktycznie boli go jak ktoś korzysta
    choćby w połowie z usługi? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 35. Data: 2007-05-17 05:43:02
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 16 May 2007 21:15:25 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka napisał(a):
    > Dlaczego doradzasz wyprowadzanie pieniążków do obcych, zamiast zostawiać
    > je własnym wspaniałym kraju? ;)

    No, w dalszej części podałem też to drugie rozwiązanie :)

    Pozdrawiam,

  • 36. Data: 2007-05-17 06:46:52
    Od: Mateusz Szultka <i...@n...com.pl>

    Denken pisze:

    > To jest oczywista nieprawda - sam panel administracyjny daje bardzo duze
    > mozliwosci manewrowania obciazeniem serwera baz danych a i wiedzacy co
    > robi admin MySQL'a tez jest tu w stanie sporo zrobic.

    Ta kwestia była już przerabiana, teraz praktycznie wszystkie opcje są
    już na "minimum". Również admini tejże firmy stwierdzili, że pod
    względem samego skryptu nie mają nic do zarzucenia.

  • 37. Data: 2007-05-17 06:55:18
    Od: k...@w...pl

> [...]
    > będą płacić kilkaset pln miesięcznie, a potem i tak dostali zonk i hasło
    > "kupujecie dedykowany za 2k/miesiąc albo spadówa". No i podziękowali...

    Z opisu wynika raczej, ze to chlopcy z nazwa.pl Nazbierali klientow za
    1 zl, wiec przyszedl czas dzielenia ziaren od plew. h*** od poczatku
    roku takich akcji nie uskutecznial.

    Krzychu

  • 38. Data: 2007-05-17 07:56:24
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 17 May 2007 08:46:52 +0200, Mateusz Szultka napisał(a):

    > Ta kwestia była już przerabiana, teraz praktycznie wszystkie opcje są
    > już na "minimum". Również admini tejże firmy stwierdzili, że pod
    > względem samego skryptu nie mają nic do zarzucenia.

    Na pewno da się coś poprawić - bazę, indeksy, zapytania...

    Pozdrawiam,

  • 39. Data: 2007-05-17 08:13:45
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    k...@w...pl napisał(a):

    > Z opisu wynika raczej, ze to chlopcy z nazwa.pl Nazbierali klientow za
    > 1 zl, wiec przyszedl czas dzielenia ziaren od plew. h*** od poczatku
    > roku takich akcji nie uskutecznial.
    >
    > Krzychu

    zgodnie z top100.pl jeśli pod tym dokonał oceny "drugości" autor wątku
    to tak mi wyglądało. Ale ja im się po części nie dziwię, tak samo jak i
    drugiej stronie "konfliktu". Cóż punkt widzenia zawsze zależał od punktu
    siedzenia ;P

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 40. Data: 2007-05-17 09:04:06
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net>

    17-05-07, Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net> napisał(a):
> [...]

    Lekii OT - jeden z naszych klientow zaczal krecic nosem ze on chyba
    nie potrzebuje kolokowanego serwera i woli z niego zrezygnowac.
    Dlaczego? Bo zdaniem klienta, lepiej korzystac z profesjonalnych kont
    hostingowych w home.pl

    Ciekawy pomysl ;)

    gausus
    ---
    [ -----< Maciej Jan Broniarz || g...@g...net >------ ]
    | Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |
    | cantando ad una voce \ E l'Emmanuel Emmanuel, Emmanuel, |