  • 1. Data: 2007-05-14 12:19:04
    Temat: Prosze o opinie o exatel-u
    Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam

    1)Moglbym prosic o opinie osoby posiadajace lacze od w/w firmy (najlepiej od
    posiadajacych male wolumeny do 10Mbit)?
    2)Ile procentowo brac dostepu do tpsa w takich wolumenach(do tej pory zawsze
    mialem tpsa i nie mialem tego problemu)?
    3)Ile srednio ktos kto ma lacze w/w firmy placi za Mbit przy takich malych
    przepustowosciach?

    pozdrawiam
    spit

  • 2. Data: 2007-05-14 15:25:56
    Temat: Re: Prosze o opinie o exatel-u
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    spit pisze:
    > 2)Ile procentowo brac dostepu do tpsa w takich wolumenach(do tej pory zawsze
    > mialem tpsa i nie mialem tego problemu)?

    to popatrz sobie ile ci lata do AS'a tepsy i bedzies widzial ile ci
    potrzeba.
    Ile % tepsy ciezko powiedziec, bo to zalezy od specyfiki lacza - do
    czego bedzie wykorzystane. Inaczej hostingi, inaczej osiedlowka.

    > 3)Ile srednio ktos kto ma lacze w/w firmy placi za Mbit przy takich malych
    > przepustowosciach?

    jakis czas temu o uszy mi sie obilo kolo 400netto z odbiorem wlasnym.
    Ale teraz ceny spadaja z miesiaca na miesiac.

  • 3. Data: 2007-05-14 19:18:47
    Od: ANetGUS <aparta_WYWALTO_@swnet_TOTEZ_.pl>

    Marcin J. Kowalczyk napisał(a):

> [...]
    >
    > jakis czas temu o uszy mi sie obilo kolo 400netto z odbiorem wlasnym.
    > Ale teraz ceny spadaja z miesiaca na miesiac.

    Domyślnie oni mają 30% do TPSA.
    Odezwij się do mnie na priv to Ci podeśle swoje ceny na woluminy ;) Jak
    jesteś ze śląskiego to Ci polecę świetnego handlowca z Exatela.

    Co do samego łącza - chodzi super (przerabialiśmy TPSA, Netia,
    TKTelekom). Exatel chodzi najlepiej. Awarii brak :]

  • 4. Data: 2007-05-15 17:21:35
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Mon, 14 May 2007 21:18:47 +0200 I had a dream that ANetGUS
    <aparta_WYWALTO_@swnet_TOTEZ_.pl> wrote:
    >Domyślnie oni mają 30% do TPSA.

    Jeśli masz to mieć jako jedyne swoje łącze, to 30% ruchu do TPSA przy
    normalnym użytkowaniu łącza powino w zupełności wystarczyć.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 5. Data: 2007-05-15 18:28:33
    Od: Nolaan <W...@v...pl>

    Marcin J. Kowalczyk wrote:

    > to popatrz sobie ile ci lata do AS'a tepsy i bedzies widzial ile ci
    > potrzeba.

    A możesz podpowiedzieć jak to sprawdzić? Mam podobny problem, a nie wiem jak
    sprawdzić jaki mam ruch do AS tepsy.

    Najlepiej coś na Cisco i/lub Quagga.

    Dzięki
    Nolaan

  • 6. Data: 2007-05-15 18:38:37
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    Nolaan pisze:
    > A możesz podpowiedzieć jak to sprawdzić? Mam podobny problem, a nie wiem jak
    > sprawdzić jaki mam ruch do AS tepsy.

    na ripe.net sprawdz jakie adresy IP sa przypisane do AS'a tepsy, zaloz
    kolejki liczace ruch np. iptables (linux), ipfw (*bsd) i +- bedziesz
    mial ten ruch podany.

  • 7. Data: 2007-05-16 01:09:43
    Od: India <d...@...oko.spamerzy.gmail.com>

    spit napisał(a):
> [...]
    > mialem tpsa i nie mialem tego problemu)?
    > 3)Ile srednio ktos kto ma lacze w/w firmy placi za Mbit przy takich malych

    SłABO SPóSZCZAYOM SIEM W STOLCOVYH VOLóMENAH NA KLATE TFOYEY MATóLI

    --
    India
    Dobra Pedofilka Z Internetu

    n...@j...cz || Tlen: nuriam || gg: 200990

  • 8. Data: 2007-05-20 21:19:48
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Marcin J. Kowalczyk <m...@u...inds.pl> wrote:

    > na ripe.net sprawdz jakie adresy IP sa przypisane do AS'a tepsy, zaloz
    > kolejki liczace ruch np. iptables (linux), ipfw (*bsd) i +- bedziesz
    > mial ten ruch podany.

    A po co na RIPE, skoro ma BGP? Coś w stylu "sh ip bgp re _5617$"
    powinno zadziałać.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 9. Data: 2007-05-20 21:22:29
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > A po co na RIPE, skoro ma BGP? Coś w stylu "sh ip bgp re _5617$"
    > powinno zadziałać.

    jesli ma BGP ;) jesli nie ma to ripe.net lub na 42.pl sa.

  • 10. Data: 2007-05-20 21:42:23
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:

    > A po co na RIPE, skoro ma BGP? Coś w stylu "sh ip bgp re _5617$"
    > powinno zadziałać.

    Ale tym ruchu nie zliczysz, a taki był cel ćwiczenia.

    --
    ŁT