  • 61. Data: 2007-05-21 23:56:45
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE [OT]
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    Rafal Lorenc pisze:
    > Moczymorda [t...@d...jestes]

    > Z tego co widzę to pomylileś się, hosting sprzedawany przez www.nazwa.pl
    > nie przez www.serwery.pl - po pierwszy poscie wychodzi, na to iż otrzymał
    > propozycję dopiero przejścia na www.serwery.pl
    >

    > Pozdrawiam,
    > Rafal Lorenc

    Ale suma sumarum jakby nie patrzeć NetArt:) Czyli aż tak się nie pomylił...

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś

  • 62. Data: 2007-05-22 09:25:31
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    Waldemar Fraś [w...@n...ekrakow.net]
    na: pl.internet.polip napisał/ła:

    > Ale suma sumarum jakby nie patrzeć NetArt:) Czyli aż tak się nie pomylił...

    Suma sumarum nie, jednak, są to dwie różne usługii.

    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

    --
    SysAdmin UsmiechaSie
    jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119

  • 63. Data: 2007-05-22 11:29:09
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    Rafal Lorenc pisze:
    > Waldemar Fraś [w...@n...ekrakow.net]

    > Suma sumarum nie, jednak, są to dwie różne usługii.

    Usługi faktycznie dwie zupełnie różne. Ale firma ta sama, no chyba że ma
    rozdwojenie jaźni;)

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fraś