eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWypadek w F1 i opisRe: Wypadek w F1 i opis
  • Data: 2018-03-25 14:11:35
    Temat: Re: Wypadek w F1 i opis
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2018-03-24 19:22, Janusz wrote:
    > W dniu 2018-03-24 o 18:25, J.F. pisze:
    >> Dnia Sat, 24 Mar 2018 16:03:55 +0100, Janusz napisał(a):
    >>> Czytam artykuł o wypadku Bottasa który wpadł na bandę
    >>> https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/744996/uderzen
    ie-o-mocy-27g-zla-wiadomosc-dla-valtteriego-bottasa
    >>>
    >>>
    >>> W drugim zdaniu autor pisze "Samochód Fina został kompletnie
    >>> zniszczony."
    >>> No ok, przeciążenie 27G to i tak cud że żyje, ale dalej mamy taki
    >>> kwiatek
    >>
    >> To jest bardzo malo. Np zatrzymanie z 50km/h na drodze 35cm.
    >> albo ze 100km/h na drodze 1.4m ... gdyby samochody mialy taka strefe
    >> zgniotu.
    > Ja Cię proszę nie opowiadaj takich pi.., pamiętasz eksperyment chyba nasa z
    > odrzutowymi saniami na torach? tam pilot wojskowy przy zatrzymaniu dostał
    > 10G i podobno na pół godziny stracił widzenie.

    Nie ma to jak chrzanić głupoty. 10G to w lotach bojowych się osiąga.
    Ba - nawet jak latają w tym Red Bull Racing to tam jest limit do 10G
    przy manewrach. Ale niektórzy przekraczają i wtedy jest dyskwalifikacja.

    W wirówkach 12G w skafandrach. I to jest przeciążenie długotrwałe. A to
    zupełnie inna bajka niż przeciążenie przez 0.1s.

    Tak jak ktoś pisał - 50G to wcale nie jest aż tak dużo.

    --
    mk4

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: