-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin.stu.neva.ru!wsisiz.edu.pl!.POSTED.109241081055.warszawa.vectranet.
pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wypadek w F1 i opis
Date: Sun, 25 Mar 2018 14:11:35 +0200
Organization: http://www.wit.edu.pl
Message-ID: <p983oo$s0c$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <p95pcu$hp$1@node1.news.atman.pl>
<1rcgi42ckye7u$.1u567xqipgsoo$.dlg@40tude.net>
<p9650e$f9v$1@node2.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 25 Mar 2018 12:13:12 -0000 (UTC)
Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl;
posting-host="109241081055.warszawa.vectranet.pl:109.241.81.55";
logging-data="28684"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <p9650e$f9v$1@node2.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627302
[ ukryj nagłówki ]On 2018-03-24 19:22, Janusz wrote:
> W dniu 2018-03-24 o 18:25, J.F. pisze:
>> Dnia Sat, 24 Mar 2018 16:03:55 +0100, Janusz napisał(a):
>>> Czytam artykuł o wypadku Bottasa który wpadł na bandę
>>> https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/744996/uderzen
ie-o-mocy-27g-zla-wiadomosc-dla-valtteriego-bottasa
>>>
>>>
>>> W drugim zdaniu autor pisze "Samochód Fina został kompletnie
>>> zniszczony."
>>> No ok, przeciążenie 27G to i tak cud że żyje, ale dalej mamy taki
>>> kwiatek
>>
>> To jest bardzo malo. Np zatrzymanie z 50km/h na drodze 35cm.
>> albo ze 100km/h na drodze 1.4m ... gdyby samochody mialy taka strefe
>> zgniotu.
> Ja Cię proszę nie opowiadaj takich pi.., pamiętasz eksperyment chyba nasa z
> odrzutowymi saniami na torach? tam pilot wojskowy przy zatrzymaniu dostał
> 10G i podobno na pół godziny stracił widzenie.
Nie ma to jak chrzanić głupoty. 10G to w lotach bojowych się osiąga.
Ba - nawet jak latają w tym Red Bull Racing to tam jest limit do 10G
przy manewrach. Ale niektórzy przekraczają i wtedy jest dyskwalifikacja.
W wirówkach 12G w skafandrach. I to jest przeciążenie długotrwałe. A to
zupełnie inna bajka niż przeciążenie przez 0.1s.
Tak jak ktoś pisał - 50G to wcale nie jest aż tak dużo.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 25.03.18 21:10 tom
- 26.03.18 08:13 r...@k...pl
- 26.03.18 09:06 r...@k...pl
- 26.03.18 17:57 Cavallino
- 26.03.18 21:45 Tomasz Pyra
- 27.03.18 09:37 r...@k...pl
- 27.03.18 18:56 Cavallino
- 27.03.18 19:21 r...@k...pl
- 28.03.18 18:46 Cavallino
- 29.03.18 11:22 r...@k...pl
- 29.03.18 23:09 Cavallino
- 30.03.18 10:11 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]