  • 61. Data: 2009-09-09 20:00:59
    Temat: Re: Wypadek przy moim domu
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Mariusz Kruk napisał(a):
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Bart z Uc"

    > Jasssne. Nie podoba ci się, że możesz dostać w ryj w nocy na osiedlu
    > - nie wychodź z domu. Świetna metoda.

    Ty! Ale on nie mowi, ze biega nocami po osiedlu (Janow czy inny Widzew)
    ;) i sprzedaje w ryj szukajacym guza. :P
    Opisywane jezdzenie w klapkach zwieksza ryzyko jezdzacego a nie otoczenia...

  • 62. Data: 2009-09-09 20:44:50
    Od: Sztajfa <a...@w...pl>

    > * w przypadku szkód na osobie - 1 500 000 euro w odniesieniu do
    > jednego zdarzenia, którego skutki są objęte ubezpieczeniem bez względu
    > na liczbę poszkodowanych,
    > * w przypadku szkód w mieniu - 300 000 euro w odniesieniu do
    > jednego zdarzenia, którego skutki są objęte ubezpieczeniem bez względu
    > na liczbę poszkodowanych
    >

    > mało? uzbierasz tyle przez swoje całe życie składek NFZ? bo przy OC to
    > wątpie.

    myslisz ze 1,5 mln euro to duzo??? moj szwagier jest mechanikiem w lot i
    jakis czas temu przeglad robili i okazalo sie ze jakis kawalek poszycia
    rdzewieje, nieduzy moze ze 2x2m.no i co???? takie gowno a naprawa.....2mln
    $!!!!!!!!! + oczywiscie kwaterunek ekipy z boeinga bo tylko oni maja
    uprawnienia do takich napraw.wiec te 1,5mln euro to mozna sobie czasem w
    d... wsadzic. a hmmmmm ZUS.....inna bajka, wogole nie powinno byc tej kliki
    zlodziei i przekreciarzy bo to jest jedno z lepszych kradziezy w bailych
    rekawiczkach.ja place i g....o z tego mam.mialem wypadek i problem z
    kolanem, w 3ch szpitalach na ostry dyzur mnie nie przyjeli bo musialbym tam
    z tydzien w kolejce siedziec.wiec i tak prywatnie tzreba i placic.a ZUS ma
    w dupie wszystkich a placimy nie na leczenie tylko na utrzymanie tego
    zlodziejskiego molocha i darmozjadow ktorzy nasze pieniadze przepuszczaja i
    kradna.
    dowiedz sie ile kosztuje miesiecznie ubezpieczenie prywatnie.ja sie
    dowiadywalem w jednej z takich instytucji.full opcja z prywatnym szpitalem,
    karetka itd itp ....300zl/na miesiac.majac na uwadze ze pracuje i dodatkowo
    prowadze wlasna dzialalnosc place praktycznie 2x tyle i co mam...GOWNO.
    :)
    pozdrawiam

  • 63. Data: 2009-09-09 20:51:28
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 09.09.2009 Kuba (aka cita) <y...@w...pl> napisał/a:
    > Swiety Jimmie wydusił z siebie te słowy:

    > dokladnie.
    > Odpowiedni kład. Odpowiednie opony. Odpowiednie umiejętności.
    > Rewelacja.

    Fakt, nie myślałem nigdy o trachtorach w ten sposób, ale jakoś nie wyobrażam
    sobie driftu takim zetorem w ruchu miejskim.

    --
    There is no Exit, only ZOOL
    :::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

  • 64. Data: 2009-09-09 21:43:33
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 09 Sep 2009 21:54:21 +0200, de Fresz <d...@n...pl> wrote:

    [...]
    > Nie dając się wciągnąć w filozoficzną dysputę (gdzie się w większości z
    > Tobą zgadzam), to póki co, poza pewnymi
    > nie-tak-często-spotykanymi-gdy-potrzeba służbami, nikt nikogo z
    > motocykla siłą ściągał nie będzie, gdy ów nie założy kasku.

    No, to inna sprawa. Zresztą ja tam uważam, że jak jakiś łepek chce sobie
    jeździć bez kasku to jego sprawa. (Aczkolwiek jeżeli przewozi lasię bez
    kasku a sam ma kask na głowie to IMO warto zadzwonić na 112, tak jak z
    ewidentnie zachlanym kierowcą zygzakującym po jezdni). Ale strasznie mnie
    irytują gardłujący "ojezu muszę zapinać pasy a wujek nie zapinał i
    tylko dzięki temu przeżył, wolny kraj mamy a tu faszyzm i brunatna komuna
    z jewropy!". No niestety, panowie zwolennicy wolności osobistej do
    niezapinania pasów i niepłacenia OC to zwykle elektorat UPRu jest, a oni
    mają talent do irytowania ludzi pomysłami. ;-)

    > Albo żeby było bliżej robienia krzywdy samemu sobie - uprawiać
    > ekstremalny base-jumping, free-climbing itepe.

    Ekstremalny base jumping to często nielegalny, bo trzeba się włamać na
    dach i
    ogólnie jakieś przepisy się narusza. A co do free climbingu to chyba więcej
    ludzi ginie w górach idąc z liną niż solując, bo po pierwsze jak się ma
    linę to
    się próbuje trudniejszych rzeczy, a po drugie, najczęściej to chyba zabija
    załamanie pogody. (I wypadki przy zjeżdżaniu jak się usiłuje uciec przed
    załamaniem
    pogody :-))

    Ale tak ogólnie to też się zgadzam. (Tylko co to byłby za usenet jakby się
    wszyscy z wszystkimi zgadzali, nie byłoby co czytać :->)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 65. Data: 2009-09-09 21:44:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Sztajfa pisze:

> [...]
    > $!!!!!!!!! + oczywiscie kwaterunek ekipy z boeinga bo tylko oni maja
    > uprawnienia do takich napraw.wiec te 1,5mln euro to mozna sobie czasem w

    Sadzisz ze Gildor jest w stanie motocyklem, ktorego zreszta aktualnie
    nie posiada, uszkodzic poszycie Boeinga ? WOW ! Tak wysoko to chyba
    nawet on nie jest w stanie podskoczyc.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 66. Data: 2009-09-09 21:51:54
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-09 23:44:18 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Sadzisz ze Gildor jest w stanie motocyklem, ktorego zreszta aktualnie
    > nie posiada, uszkodzic poszycie Boeinga ? WOW ! Tak wysoko to chyba
    > nawet on nie jest w stanie podskoczyc.

    Ale jakby se tam pierdzielnął jakąś rampę... Może nawet by mu się udało
    wsiąść do środka?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 67. Data: 2009-09-09 22:37:27
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > A jak określasz dresa bez kasku na R1 w adikach, krótkich spodenkach i
    > o dziwo rękawicach? Moim prywatnym i suwerennym zdaniem to idiota.

    Bez kasku powiadasz ?
    A to zalezy gdzie, na paradach czesto sie zdarza. Reszta ubrania to juz
    zalezy w jakim kraju. Internet jest przepelniony zdjeciami tak ubranych
    facetow na moto, na calym swiecie a juz na pewno w goracych rejonach.
    Oni czasem mowia debile na spoconych umordowanych upalem ludzi w pelnych
    skorach w centrum miasta i nie moga uwierzyc ze ktos sie tak dobrowolnie
    katuje widzac to na zdjeciach :)
    Coz, roznie to bywa - ale nieladnie na inaczej myslacych mowic brzydkie
    slowa.

    Pozdrawiam, Leszek

  • 68. Data: 2009-09-09 23:01:58
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > , to nakazac jazde w taki sposob, aby
    > w razie wypadku zrobili sobie jak najmniejsze kuku, jak wychowujesz
    dziecko
    > to tez mu zakazujesz wkladania lap do szuflady podczas zamykania, aby
    sobie
    > krzywdy nie zrobilo, zasada jest identyczna i z wolnoscia czy jej
    brakiem
    > nie ma to nic wspolnego

    I jeszcze nakazac zakladac kondon podczas wszelkiego seksu nie sluzacego
    prokreacji zeby nikt za niczyjego AIDSa nie placil i nosic szaliczek
    oraz maseczke na nos i usta caly rok na okraglo, mieszkanie odkazac 2
    razy w miesiacu tak samo odziez i posciel. Mam dosc tych ryzykantow co
    sie zarazaja i ja za nich place :)

    Pozdrawiam, Leszek

  • 69. Data: 2009-09-10 05:08:26
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Sztajfa pisze:
> [...]
    > prowadze wlasna dzialalnosc place praktycznie 2x tyle i co mam...GOWNO.

    tylko spróbuj przy takim ubezpieczeniu wyleczyć raka, albo inną
    przewlekłą chorobę. żebyś się nie zdziwił. przy tym ubezpieczeniu to ze
    złamaną noga mogą Cie co najwyżej poleczyć w szpitalu. chyba dopiero
    Damian ma pierwszy w polsce szpital jako taki większy... czy inny
    Medicover. ale wszelkich specjalizacji to tam nie znajdziesz i i tak
    wylądujesz w NFZ

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 70. Data: 2009-09-10 05:10:03
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > Sadzisz ze Gildor jest w stanie motocyklem, ktorego zreszta aktualnie
    > nie posiada, uszkodzic poszycie Boeinga ? WOW ! Tak wysoko to chyba
    > nawet on nie jest w stanie podskoczyc.

    ja nie potrafię!? ja nie potrafię?!

    no, nie potrafię. chyba że w modelu w skali 1:1000*

    *uwaga, dla tych co z tym samolotem rozwijają. przykład taki, tak?
    przykład. dowolny, luźny, przed poranną kawą.