  • 71. Data: 2009-09-10 05:11:19
    Temat: Re: Wypadek przy moim domu
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Ivam pisze:
    > "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message
    >
    > Tak z czystej ciekawosci - co to bedzie? Nowsza 9'tka? :P

    na dziś? chyba sustuki znowu. w poniedziałek powinienem zmienić opisik.
    bądź cierpliwy :)

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 72. Data: 2009-09-10 05:12:23
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    szerszen pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > z garem z gotujaca sie zupa, jak rozumiem, zastosujesz identyczna zasade

    jak się gar na dzieciaka wylewa, to chyba wina rodzica, nie sądzisz?
    masz dzieci, że zaczynasz taki wywód?

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 73. Data: 2009-09-10 05:17:12
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > dziecko
    > sobie
    > brakiem
    >>
    > I jeszcze nakazac zakladac kondon podczas wszelkiego seksu nie sluzacego
    > prokreacji zeby nikt za niczyjego AIDSa nie placil i nosic szaliczek
    > oraz maseczke na nos i usta caly rok na okraglo, mieszkanie odkazac 2
    > razy w miesiacu tak samo odziez i posciel. Mam dosc tych ryzykantow co
    > sie zarazaja i ja za nich place :)

    dajcie już spokój. pomarudzić, polska rzecz. a już objechać kogoś
    wirtualnego, to już zupełnie najpolska. i tu ładne słowo se wybrałem na
    koniec.
    współczuje posiadać sąsiada, co to mu się nie podoba, że ja w gaciach po
    trawniku latam, bo to niebezpieczne. współczuję. a połowa z tego wątku,
    to tacy sąsiedzi własnie.

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 74. Data: 2009-09-10 05:19:30
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Bart z Uc pisze:
    > jakeż to męskie, bohaterskie i radykalne... ;-)))

    ...polskie

    > ... łoję na gumie po całym mieście w szortach, dżinsach i podkoszulku

    tyno weź, gupek jakiś. w szortach i jeansach? i jeszcze może zakładasz
    te szorty na jeansy? bosz... Jacyków przestanie się lansować, przez
    Ciebie. ze fstydu.

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 75. Data: 2009-09-10 06:04:06
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zbigi"
    >Ty! Ale on nie mowi, ze biega nocami po osiedlu (Janow czy inny Widzew)
    >;) i sprzedaje w ryj szukajacym guza. :P

    Nie, on mówi, że należy bezwzględnie dopasowywać się do istniejącej
    rzeczywistości. Nie kupuję tego.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 76. Data: 2009-09-10 07:02:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > jak się gar na dzieciaka wylewa, to chyba wina rodzica, nie sądzisz?

    pewnie, pytanie tylko czy dlatego ze nie upilnowal, czy nie nauczyl

    > masz dzieci, że zaczynasz taki wywód?

    tak wyszlo ;)

  • 77. Data: 2009-09-10 07:05:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bart z Uc" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    > yhym, tak jest i już nie raz było, tylko tak jak to widziałem tutaj
    > już w wielu sig-ach "co cię nie zabije to wzmocni" ;-)))

    a to zmienia postac rzeczy, choc mam nadzieje, ze "problemy" ciebie
    znajduja, a nie ty ich szukasz

    i koniec off topa ;)

  • 78. Data: 2009-09-10 07:08:20
    Od: millo <m...@w...pl>

    anonim napisał:

    Gość z quada nie miał kasku i
    > przywalił chyba nieźle głową, zemdlał, puściła się krew z ucha, na
    > chwilę przestał oddychać.

    To niestety poważna sprawa. Najprawdopodobniej złamanie podstawy
    czaszki. Nie wiem kto głupszy: katamaran czy kładowiec?
    --
    millo
    Człowiek ma tylko jedną broń do walki ze swoimi pomyłkami - własny rozum

  • 79. Data: 2009-09-10 07:09:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > współczuje posiadać sąsiada, co to mu się nie podoba, że ja w gaciach po
    > trawniku latam, bo to niebezpieczne. współczuję. a połowa z tego wątku, to
    > tacy sąsiedzi własnie.

    po swoim trawniku to sobie lataj i z golym wackiem, bylebys mial wysoki plot
    i ludzi nie traszyl :)

    ja tam nikomu nie zabraniam jezdzic r1 na waleta, chce tylko aby w swojej
    bestrosce, brawurze, czy wolnosci poszedl do konca i rowniez zaplacil w
    pelni za swoje ewentualne leczenie, chodzi mi o ponoszenie konsekwencji
    swoiczch czynow, rozumiesz czy nadal nie do konca?

  • 80. Data: 2009-09-10 07:19:45
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Artur Zabroński wrote:

    > A ja widziałem :-) Było to nawet początkiem kwietnia na trasie Wawa-
    > Lublin nie wiem gdzie jechał ale było to sporo za Wawą.

    Na tej trasie wszedzie ktos mieszka wiec spoko
    Na pewno mechanik z najblizszej stodoly sie chcial przeturlac pojazdem
    klienta zeby sprawdzic czy tamten tylko marudzi ze mu przy 200 km/h shimmy
    lapie

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto