    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wypadek przy moim domu
    Date: Wed, 09 Sep 2009 23:43:33 +0200

    On Wed, 09 Sep 2009 21:54:21 +0200, de Fresz <d...@n...pl> wrote:

    [...]
    > Nie dając się wciągnąć w filozoficzną dysputę (gdzie się w większości z
    > Tobą zgadzam), to póki co, poza pewnymi
    > nie-tak-często-spotykanymi-gdy-potrzeba służbami, nikt nikogo z
    > motocykla siłą ściągał nie będzie, gdy ów nie założy kasku.

    No, to inna sprawa. Zresztą ja tam uważam, że jak jakiś łepek chce sobie
    jeździć bez kasku to jego sprawa. (Aczkolwiek jeżeli przewozi lasię bez
    kasku a sam ma kask na głowie to IMO warto zadzwonić na 112, tak jak z
    ewidentnie zachlanym kierowcą zygzakującym po jezdni). Ale strasznie mnie
    irytują gardłujący "ojezu muszę zapinać pasy a wujek nie zapinał i
    tylko dzięki temu przeżył, wolny kraj mamy a tu faszyzm i brunatna komuna
    z jewropy!". No niestety, panowie zwolennicy wolności osobistej do
    niezapinania pasów i niepłacenia OC to zwykle elektorat UPRu jest, a oni
    mają talent do irytowania ludzi pomysłami. ;-)

    > Albo żeby było bliżej robienia krzywdy samemu sobie - uprawiać
    > ekstremalny base-jumping, free-climbing itepe.

    Ekstremalny base jumping to często nielegalny, bo trzeba się włamać na
    dach i
    ogólnie jakieś przepisy się narusza. A co do free climbingu to chyba więcej
    ludzi ginie w górach idąc z liną niż solując, bo po pierwsze jak się ma
    linę to
    się próbuje trudniejszych rzeczy, a po drugie, najczęściej to chyba zabija
    załamanie pogody. (I wypadki przy zjeżdżaniu jak się usiłuje uciec przed
    załamaniem
    pogody :-))

    Ale tak ogólnie to też się zgadzam. (Tylko co to byłby za usenet jakby się
    wszyscy z wszystkimi zgadzali, nie byłoby co czytać :->)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650