eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleWymiana wydechu w Hondzie CB1000R na AkrapovicRe: Wymiana wydechu w Hondzie CB1000R na Akrapovic
  • Data: 2010-11-24 17:27:27
    Temat: Re: Wymiana wydechu w Hondzie CB1000R na Akrapovic
    Od: "Mr.Pisiek" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-11-24 10:20, Piotr Kuczynski pisze:
    > On 24 Lis, 08:13, "Mr.Pisiek"<p...@g...com> wrote:
    >
    >> Hejka !
    >>
    >> To wiem. Natomiast jaka mapa jest właściwa? są cztery które znalazłem na
    >> stronie powercommandera : ( filtr ma być fabryczny )
    >>
    >> M16-013-504 Akrapovic street legal slip-on, Stock or aftermarket air
    >> filter
    >> M16-013-505 Akrapovic open slip-on, Stock or aftermarket air filter
    >>
    >> M16-013-508 European model, Akrapovic slip-on exhaust and link pipe -
    >> with baffle, Stock air filter, Dynojet O2 eliminator fitted
    >>
    >> M16-013-509 European model, Akrapovic slip-on exhaust and link pipe,
    >> Stock air filter, Dynojet O2 eliminator fitted
    >>
    >> Baffle należy rozumieć jako DB killer ?
    >>
    >> Moj rocznik to 2009.
    >
    > Ale Ty wyraznie nie umiesz czytac. !!
    > Przeciez wyraznie napisali ze
    > M135-504 (with DB killer)
    > M135-505 (without DB killer))
    >
    > pozostale mapy stosuje sie w przypadku dodatkowych modyfikacji wydechu
    > i dolotu. Dla stockowego motocykla sa tylko te dwie. W zaleznosci czy
    > uzywa sie wydech z DB killerem czy bez.
    > Co tu jeszcze mozna dodac ?
    >
    > Kuczu

    Czołem Kuczu !

    No tak ....

    jeszcze tylko interesuje mnie co znaczy "with baffle" ???

    Aha !
    Ponadto w nowym Power Commander V jest O2 Eliminator co oznaczałoby że
    mapa M16-013-509 byłaby OK. (???)

    Czy nie jest to przypadkiem tak że mapy:
    M135-504 (with DB killer)
    M135-505 (without DB killer) były dedykowane do Power Commander PCIII
    USB ???

    Czy w starym Power Commander PCIII USB był O2 Eliminator w komplecie ?

    Jeszcze jedna NIEŚCISŁOŚĆ:

    street legal slip-on - to system który mnie NIE interesuje (ten z
    katalizatorem)

    open slip-on : to ten system który mnie interesuje (no CAT)

    Są to dwa różne układy wydechowe. Dlaczego zatem w tym PDFie dotyczącym
    open slip-on system piszą że to tylko różnica DB Killer'a ?

    http://www.akrapovic.com/typo3conf/ext/user_products
    /mod1/uploads/products/slip_on_open_exhaust_system_f
    or_the_honda_cb_1000_r_2008_2010_/ho_cb1000_so_open_
    08_10.pdf


    PC III USB mappings are available for HONDA CB1000R on
    www.powercommander.com:
    M135-504 (with DB killer) --- naprawdę to mapa do Akrapovic street legal
    slip-on
    M135-505 (without DB killer)--naprawdę to mapa do Akrapovic open slip-on

    Uffff....

    Koniguracja jest taka :
    Akrapovic open slip-on (no CAT)
    Power Commander V with O2 Eliminator
    Filtr fabryczny
    oczywiście steel link pipe żeby to połaczyć.

    Pytanie : Którą mapę wgrać ?


    Kuczu ! dzięki za odpowiedź - ja i tak muszę zrobić na ten temat
    "doktorat" bo nie zamierzam wgrać złej mapy i niedajBÓG narobić sobie
    kiślu w silniku :-)) - zimno i pada to mam na to czas :-))))

    Pozdrawiam

    Michał



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: