-
Data: 2010-11-24 19:53:34
Temat: Re: Wymiana wydechu w Hondzie CB1000R na Akrapovic
Od: "Mr.Pisiek" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2010-11-24 20:19, Kuczu pisze:
> W dniu 2010-11-24 18:27, Mr.Pisiek pisze:
>> W dniu 2010-11-24 10:20, Piotr Kuczynski pisze:
>>> On 24 Lis, 08:13, "Mr.Pisiek"<p...@g...com> wrote:
>>>
>>>> Hejka !
>>>>
>>>> To wiem. Natomiast jaka mapa jest właściwa? są cztery które
>>>> znalazłem na
>>>> stronie powercommandera : ( filtr ma być fabryczny )
>>>>
>>>> M16-013-504 Akrapovic street legal slip-on, Stock or aftermarket air
>>>> filter
>>>> M16-013-505 Akrapovic open slip-on, Stock or aftermarket air filter
>>>>
>>>> M16-013-508 European model, Akrapovic slip-on exhaust and link pipe -
>>>> with baffle, Stock air filter, Dynojet O2 eliminator fitted
>>>>
>>>> M16-013-509 European model, Akrapovic slip-on exhaust and link pipe,
>>>> Stock air filter, Dynojet O2 eliminator fitted
>>>>
>>>> Baffle należy rozumieć jako DB killer ?
>>>>
>>>> Moj rocznik to 2009.
>>>
>>> Ale Ty wyraznie nie umiesz czytac. !!
>>> Przeciez wyraznie napisali ze
>>> M135-504 (with DB killer)
>>> M135-505 (without DB killer))
>>>
>>> pozostale mapy stosuje sie w przypadku dodatkowych modyfikacji wydechu
>>> i dolotu. Dla stockowego motocykla sa tylko te dwie. W zaleznosci czy
>>> uzywa sie wydech z DB killerem czy bez.
>>> Co tu jeszcze mozna dodac ?
>>>
>>> Kuczu
>>
>> Czołem Kuczu !
>>
>> No tak ....
>>
>> jeszcze tylko interesuje mnie co znaczy "with baffle" ???
>>
>> Aha !
>> Ponadto w nowym Power Commander V jest O2 Eliminator co oznaczałoby że
>> mapa M16-013-509 byłaby OK. (???)
>>
>> Czy nie jest to przypadkiem tak że mapy:
>> M135-504 (with DB killer)
>> M135-505 (without DB killer) były dedykowane do Power Commander PCIII
>> USB ???
>>
>> Czy w starym Power Commander PCIII USB był O2 Eliminator w komplecie ?
>>
>> Jeszcze jedna NIEŚCISŁOŚĆ:
>>
>> street legal slip-on - to system który mnie NIE interesuje (ten z
>> katalizatorem)
>>
>> open slip-on : to ten system który mnie interesuje (no CAT)
>>
>> Są to dwa różne układy wydechowe. Dlaczego zatem w tym PDFie dotyczącym
>> open slip-on system piszą że to tylko różnica DB Killer'a ?
>>
>> http://www.akrapovic.com/typo3conf/ext/user_products
/mod1/uploads/products/slip_on_open_exhaust_system_f
or_the_honda_cb_1000_r_2008_2010_/ho_cb1000_so_open_
08_10.pdf
>>
>>
>>
>>
>> PC III USB mappings are available for HONDA CB1000R on
>> www.powercommander.com:
>> M135-504 (with DB killer) --- naprawdę to mapa do Akrapovic street legal
>> slip-on
>> M135-505 (without DB killer)--naprawdę to mapa do Akrapovic open slip-on
>>
>> Uffff....
>>
>> Koniguracja jest taka :
>> Akrapovic open slip-on (no CAT)
>> Power Commander V with O2 Eliminator
>> Filtr fabryczny
>> oczywiście steel link pipe żeby to połaczyć.
>>
>> Pytanie : Którą mapę wgrać ?
>>
>>
>> Kuczu ! dzięki za odpowiedź - ja i tak muszę zrobić na ten temat
>> "doktorat" bo nie zamierzam wgrać złej mapy i niedajBÓG narobić sobie
>> kiślu w silniku :-)) - zimno i pada to mam na to czas :-))))
>
> Pokreciles wszystko. Mozna zalozyc sam tlumik przelotowy a mozna wlozyc
> w niego db-killera (baffle) i miec halas street legal. Oba przy uzyciu
> oryginalnej sondy lambda. I wtedy uzyc jedna z dwoch pierwszych map.
>
> Mozna zrobic to samo ale bez lambdy, wtedy nalezy zmienic rure laczaca
> (link pipe) i zamiast lambdy podlaczyc o2 eliminator. Wtedy wgrywa sie
> jedna z nastepnych map (z db-killerem albo bez).
>
> Nie wiem czy PC V jest kompatybilny z PC III i czy pasuja mapy z jednego
> do drugiego. o2 eliminator nigdy nie jest w komplecie bo dla kazdej
> marki moto jest inny. Sluzy on "oszukaniu" sterownika w momencie gdy
> wyrzuca sie lambde. PC sam w sobie jest uniwersalny i pasuje do wielu
> marek, zmienia sie tylko wiazke laczaca go z instalacja i mapy.
>
>
MEGA DZIĘKI .... ! - dzięki WAM Panowie zaczynam OGARNIAĆ :-)
Dziękuję wszystkim którzy mieli cierpliwość mnie tu edukować / przyda
się napewno !!! - POZDRAWIAM
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.10 20:22 Kuczu
- 24.11.10 20:35 Marcin N
- 24.11.10 20:37 Arni
- 24.11.10 20:36 Ivam
- 24.11.10 20:41 Ivam
- 24.11.10 20:54 AZ
- 24.11.10 20:59 AZ
- 24.11.10 21:21 doktorski
- 24.11.10 22:33 marider
- 24.11.10 22:45 marider
- 25.11.10 16:28 Ivam
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo