  • Data: 2010-11-24 19:26:48
    Temat: Re: Wymiana wydechu w Hondzie CB1000R na Akrapovic
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mr.Pisiek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:icjj33$d4b$...@n...task.gda.pl...
    > Normy Euro3 spowodowały że ten LITROWY motocykl brzmi jak elektryczny
    > MELEX a nie jak uliczny ŁOBUZ. Chcę to zmienić.

    No i powod ok.

    > Oprócz cudownego dźwięku tłumika osiagnę również efekt polegający na tym
    > że zamyślone PANIE w osobowych autach usłyszą mnie prędzej niż ja zdążę
    > się zirytować ich taktyką jazdy w mieście.

    Jechales KIEDYS puszka? Wyprzedzil Cie WTEDY ktos z glosnym wydechem? Jesli
    USLYSZALES go 10, 20, 50, 100 czy tam 300m wczesniej (JADACEGO za Toba) to
    gratuluje SUPER zajebistego zmyslu sluchu. Ja takiego NIE posiadam i watpie,
    zeby wiekszosc PANI w tej materii roznila sie ODE MNIE. W praktyce jest tak,
    ze glosnego AKRAPA kilent/klientka w PUSZCE uslyszy dopiero jak zostanie
    wyprzedzona przez LOBUZA.

    > To moje osobiste zdanie ale uważam że głośniejszy wydech ma wpływ na
    > bezpieczeństwo jazdy. Im szybciej Cię usłyszą tym szybciej polookają w
    > lusterka.

    Jak zaczniesz JEZDZIC tak, zeby przewidywac zachowania INNYCH to glosna
    PUSZKA dla zwiekszenia BEZPIECZENSTWA nie bedzie Ci potrzebna. Jedynie w
    KORKU gdy sie stoi ~5m za puszka i sie zrobi PRZEGAZOWKE to wtedy
    ewentualnie PANI uslyszy. A dres zastawi Ci droge.

    > Katalizator wygląda jak woreczek MOSZNOWY i należy się go pozbyć z
    > przyczyn estetycznych.

    No i zajebiscie.

    > Ten fabryczny układ waży też dużo.
    [...]
    > Wykres momentu obrotowego po wymianie układu też mi się podoba
    [...]
    > Nie jeżdżę na żadnym torze

    Jak nie JEZDZISZ po torze, to po chuj Ci niewiadomo JAKA poprawa MOMENTU i
    niewiadomo jakie ODCHUDZANIE maszyny?

    Zeby nie bylo watpliwosci:
    uwazam, ze akcesoryjne wydechy sa ok, ale takie kombinowanie i tlumaczenia
    jakie tu odstawiasz przypominaja mi siebie samego, kiedy musze wyjasnic
    mojej kobiecie koniecznosc zakupu nowych opon zamiast nowej kiecki. Tu sa
    precle - nie musisz sie tlumaczyc jesli nie chcesz:)

    > A moje EGO jest OK i tłumik tutaj nie gra roli :-)))))

    Taaa... moje tez... ale i tak chce przelotowke. I tez bede tlumaczyl
    dziewczynie/zonie/sasiadom/policjantom etc. bardzo racjonalne powody zakupu
    tej puszki, mimo ze w codziennym zastosowaniu nie ma on wplywu kompletnie na
    nic.

    A propos - Kuczu: lezy u Ciebie ta puszka jeszcze? Bo pamietam o niej;)

    --
    pzdr:
    Ivam