  • Data: 2009-10-23 16:57:37
    Temat: Re: Wymiana w laptopie bluetootha 1.1 na 2.0
    Od: Piotr M <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego razu DooMiniK tak oto obwieścił(a):

    > Wiem, że to nie jest odpowiedź na Twoje pytanie: ale szybciej,
    > taniej i mniej skomplikowanie będzie wpiąć na USB

    Tak, wiem i dzięki za linka. Ogólnie to super rzecz. Ale wiesz o co chodzi,
    w tym lapku mam dwa gniazda usb, jedno na myszkę, drugie na modem usb i
    kiszka :) Tak wiem, mógłbym postarać sie o zwolnienie jednego gniazda
    poprzez wymianę modem na wersje pcmcia i dokupić antenkę na kabelku (modem
    mam właśnie na kabelku), mógłbym też wymienić sobie myszkę na bluetooth
    (mam nawet ale do pracy na tym lapku nie zabieram bo kosztowała ponad 100zł
    :) i mi szkoda bo by się zniszczyła w miesiąc. Mógłbym tez zrobić hub
    jakiś. W sumie też mógłbym wymienić sobie lapka na takiego co ma bluetooth
    2.0 :) Ale jak się da wymienić BT to po co to wszystko. Poza tym mam złe
    doświadczenia z Blue Solei, piepszenie takie miałem z nim że masakra, a tu
    na oryginalnych driverach hp wszystko chodzi stabilnie i dobrze.
    Ale coś czuje że nie da się zrobić upgrade BT.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?