  • Data: 2011-10-13 11:12:04
    Temat: Re: Wymiana sprzętu sieciowego :) Mile widziane porady
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-10-13, o godz. 12:27:19
    "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał(a):

    > Problem jest z moim mostkiem sieciowym - zastąpił mi on kiedyą kabel,
    > prowadzony 25m przez mieszkanie :) Wkurza mnie nie miłosiernie. Czy
    > istnieją AP(n'ka)+switch gigabitowy?

    TP-Link TL-WR1043ND ?
    http://www.tp-link.com/pl/products/productDetails.as
    p?class=&content=fea&pmodel=TL-WR1043ND
    N i ma 5 portów (4 LAN i 1 WAN 10/100/1000M). "W
    gratisie" port USB 2.0 do wykorzystania.

    Jeśli funkcjonalność wbudowanego softu jest zbyt mała to ładujesz
    dd-wrt czy openwrt i robisz co chcesz.

    Zdrówko