  • 11. Data: 2011-03-02 17:25:47
    Temat: Re: Wymiana głowicy UKF
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    W dniu 2011-03-01 22:55, Michał Lankosz pisze:

    > Może głowica "Gloria"? Bardzo prosta do podłączenia. Jeden egzemplarz
    > istalowałem i u mnie działała całkiem dobrze, tylko ważne - bez
    > podłączania ARW może sprawiać kłopoty.

    Potwierdzam - naprawdę niezła głowica, sprawdza się w amatorskich
    konstrukcjach. Tyle tylko, że ona jednak była projektowana z myślą o
    pracy w bardziej współczesnych urządzeniach ze stabilizacją
    częstotliwości PLL. Co za tym idzie nie ma gdzie podpiąć ARCz.

    Znacie może coś podobnego, niedrogiego, ale w pełni kompatybilnego ze
    starym sprzętem Diory na przykład? ;)

  • 12. Data: 2011-03-02 18:20:13
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ikl5pj$jib$1@news.onet.pl...
    > Dzień dobry
    >
    > Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:ikjgf9$qpv$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > [...]
    > [...]
    >
    > Jak już polecał Michał L. w innym poście - na początek może być "GLORIA".
    > Prościutkie toto, taniutkie i całkiem przyjemnie pracuje. Nie wiem tylko,
    > jak pracuje ARW w Twoim odbiorniku. Ale można to "olać" i ustawić stały
> [...]
    ++avt2469.html
    > http://www.cybor-tech.com.pl/info.php?id=40512

    Bardzo dziękuję, tyle, że nie chodziło mi o "początek",
    a raczej o "koniec". :-)

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 13. Data: 2011-03-02 21:13:14
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "spa" <s...@a...er> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:ikgva7$j1o$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic791466.html
    > http://www.youtube.com/watch?v=m2ncJvAXjuI
    >
    > Ja bym go odstawił od muzeum, śmietnika, itp.

    A co proponujesz zamiast?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 14. Data: 2011-03-03 07:55:40
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > A co proponujesz zamiast?

    Pójść do sklepu i kupić coś współczesnego
    Zabytek zostawić wnukom

  • 15. Data: 2011-03-03 08:24:47
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic791466.html
    > http://www.youtube.com/watch?v=m2ncJvAXjuI
    >
    > Ja bym go odstawił od muzeum, śmietnika, itp.

    Apage...
    :)

    Artur(m)

  • 16. Data: 2011-03-03 15:38:44
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:ikmbti$qr0$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Pójść do sklepu i kupić coś współczesnego
    > Zabytek zostawić wnukom

    Tak?
    To co mam kupić o podobnych wymiarach?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 17. Data: 2011-03-03 16:02:02
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "spa" <s...@a...er> wrote in message news:iknhic$65i$1@news.onet.pl...

    > Pójść do sklepu i kupić coś współczesnego
    > Zabytek zostawić wnukom

    bez przestrojenia ?

    taka ogólna prawidłowość: im później nadchodzi odpowiedź, tym niższy jej poziom

  • 18. Data: 2011-03-03 22:31:10
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

> [...]
    > wiadomości news:ikmbti$qr0$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Pójść do sklepu i kupić coś współczesnego

    Jeśli Krzyśkowi wystarczy ten sprzęt, to po co ma wymieniać? Jeśli miałby
    kupić podobnej klasy niezawodności, to musiałby wydać ze 3.000 zł. Za 200zł
    kupić można jedynie chńszczyznę, która może paść zaraz po gwarancji, ale tam
    już wiele grzebania jest i mniejsze szanse naprawy.

    Michał

  • 19. Data: 2011-03-04 16:20:41
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Lankosz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 200zł kupić można jedynie chńszczyznę, która może paść zaraz po gwarancji,
    > ale tam już wiele grzebania jest i mniejsze szanse naprawy.

    O właśnie...
    ...a poza tym, wnuk ma dopiero 4 lata... :-)

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 20. Data: 2011-03-08 12:27:56
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Eeehh samo życie.
    Pamiętam, jak jedno i to samo radio przestrajałem najpierw z "zachodniego"
    UKF na polski OIRT, a teraz by się chciało z powrotem na CCIR przestroić ;-))

    -----