  • Data: 2013-10-02 20:10:47
    Temat: Re: Wymiana elektroniki HDD
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-02 19:01, Chocobo pisze:

    > Dysk to WD1600BEVT I ze znalezieniem tego nie ma problemu, gorzej, że
    > mdl to jest WD1600BEVT-35vW9T0 i to właśnie z częścią po myślniku jest
    > problem, bo każdy jaki znalazłem ma inną.
    > Dysk jest z 17.10.2010 najbliższy mu znalazłem z 21.10...
    Zmartwię cię, mam identyczny przypadek, dwa dyski:
    WD1600AAJB-56R1A0 R/N 701596
    WD1600AAJB-00J3A0 R/N 701596
    jeden 100% sprawny, drugi - nie jest wykrywany przez bios, po
    podłączeniu zasilania - talerze rozkręcają się, po chwili zatrzymują.

    Po przełożeniu (wzajemnej zamianie) elektroniki - ten padnięty nadal
    jest padnięty, jest już co prawda rozpoznawany, ale bios widzi "pusty"
    model-nazwa-pojemność (tak jakby to był dysk bez firmware? wykrywanie
    długo trwa, i zamiast "not found" jest puste pole). A ten drugi (dobry
    dysk, ale z kontrolerem z zepsutego) - nie jest rozpoznawany.

    Po ponownej zamianie - sytuacja wraca do normy, dysk A jest rozpoznawany
    i 100% sprawny, dysk B jest trupem niewidocznym.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173