  • Data: 2013-10-08 09:48:12
    Temat: Re: Wymiana elektroniki HDD
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chocobo" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:l2hfi0$rct$1@node1.news.atman.pl...
    > Witam
    > Padł dysk. Talerze pod prądem się kręcą, ale żaden komp go nie wykrywa.
    > Zakładam, że padła elektronika.

    Miałem ostatnio WD Caviar 320, którego nie "widział" BIOS żadnego kompa, ale
    restartowałem komputer kilka razy i za którymś razem rozpoznał (po bardzo
    długim czasie) i udało mi się zgrać partycje. Co ciekawe jak dysk już został
    rozpoznany przez BIOS to działał kilka godzin poprawnie, po resecie nie był
    zawsze wykrywany, podpiety pod windowsa kabelkiem eSATA widziany był jako
    dyskATA, ale nic nie dało się z nim zrobić. :-)