  • Data: 2015-05-10 20:02:48
    Temat: Re: Wymiana CPU Athlon 64 3800+ -> Athlon X2 5200+
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/05/2015 08:39, Poldek wrote:

    > Przede wszystkim GT 610 jest o wiele za droga. I wierzę, że nie trzeba
    > 29W ciągniętych przez samą kartę, żeby oglądnąć filmik w HD.

    No ale to max mocy jaką potrzebuje. Przy normalnym użytkowaniu nigdy
    tyle nie pociągnie. Ponadto ludzie twierdzą, że sterowniki i wsparcie od
    GF jest lepsze. Ja tam nie narzekam na AMD/ATI.

    > GT610 to
    > jest karta z 1GB RAMu - nie wierzę, że tyle jest konieczne, żeby
    > wyświetlić film 1920×1080.

    No nie jest. Ale są przypadki, że może się przydać.
    Ponadto różnica w cenie między używanymi HD5450 512MB i 1GB jest
    praktycznie żadna. Sam mam 512 bo akurat taka się tanio trafiła, ale
    jakby była 1GB to bym nie pogardził.

    > To jest karta do gier 3D, a ja nie mam żadnej
    > gry.

    No do gier to ona też nie bardzo się nadaje. ;D
    --