  • Data: 2015-05-12 21:11:54
    Temat: Re: Wymiana CPU Athlon 64 3800+ -> Athlon X2 5200+
    Od: "maX" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości
    news:55523135$0$2188$65785112@news.neostrada.pl...

    > Co daje więcej GT610 w porównaniu do GT210 za te 30% droższe pieniądze?

    Geforce 520 i 610 mają nowszą wersję Purevideo niż 210. Teoretycznie powinna
    bardziej odciążyć procesor przy filmach. Oraz oczywiście lepszą wydajność w
    grach (no i Directx 11 a nie 10), choć to akurat bez znaczenia dla ciebie.
    Tymczasem możesz podkręcić CPU, bo to on wciąż jest wąskim gardłem. Na
    integrze starszej i słabszej od Geforce 210, ale z procesorem Athlon x3 te
    filmy chodzą przy 50% obciążeniu CPU.

    > Mam jeszcze jeden taki komputer, będę kupował drugą kartę, czy jest sens
    > dopłacać do GT610 i czekać na nią?

    Jaki ma CPU i GPU? Możesz wymienić całość. Celeron Haswell za 150 zł jest
    dużo szybszy od 5200+, jego integra jest dużo nowsza od GF610, wspiera już
    (teoretycznie) najnowsze kodeki jak HEVC czy H265. Lub któryś APU od AMD.