  • Data: 2015-05-13 18:54:35
    Temat: Re: Wymiana CPU Athlon 64 3800+ -> Athlon X2 5200+
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/05/2015 17:58, Poldek wrote:

    > Co daje więcej GT610 w porównaniu do GT210 za te 30% droższe pieniądze?
    > Bo nic nie znalazłem, co by uzasadniało zapłacenie dodatkowych zł za
    > GT610.

    I OK. Uważasz, że nie jest warta wydania trzech dych więcej... Po co
    przepłacać?
    Już pominę fakt, że różnice w cenach używek są praktycznie żadne.

    > Druga sprawa, być może ważniejsza, że GT210:
    > a. była realnie do kupienia w sklepie za rogiem, GT610 nie ma.

    To jest "jakiś" argument.
    Ja jednak kupuję tylko online bo dostaję dokładnie to czego chcę a nie
    to co akurat mają w sklepie na półce. ;D

    > b. karta GT210 jest 0dB, czyli bez wiatraczka, ma mało odstający
    > radiator i krótki śledź w zestawie. GT610 jest do dostania gdzieś tam
    > wirtualnie w wersji silent, ale ma rozbudowany radiator, który nie
    > mieści się u mnie w budzie i nie ma w zestawie krótkiego śledzia.

    Bullshit. Są do kupienia takie ze śledziem w komplecie. Ponadto nie wiem
    czego nie możesz zmieścić? W tym Esprimo, do którego pytałeś o kartę,
    jest mnóstwo miejsca na taką z wyższym radiatorem, pod warunkiem, że
    wyciągniesz DVI-Card (która po raz jest zbędna, po dwa i tak musisz ją
    wyjąć by zwolnić śledzia, bez względu czy ma niski czy też wysoki
    radiator) - radiator idealnie mieści się w środku budy i
    nie blokuje niczego poza slotem na wspomniany DVI-Card.

    > Mam jeszcze jeden taki komputer, będę kupował drugą kartę, czy jest sens
    > dopłacać do GT610 i czekać na nią?

    To Twój wybór. Jeśli jesteś świadomy różnic i wiesz czego oczekujesz to
    IMO jest prosty.
    --