  • Data: 2015-05-12 23:49:50
    Temat: Re: Wymiana CPU Athlon 64 3800+ -> Athlon X2 5200+
    Od: "maX" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości
    news:mitm78$ccj$1@node1.news.atman.pl...

    > Zainstalowałem 64-bitową przeglądarkę Palemoon i te filmy na vimeo idą w
    > niej płynnie i pięknie.

    Mogłeś to sprawdzić przed zakupem nowej karty. Mogłoby się okazać że nawet
    na tej zintegrowanej 6150 chodzi płynnie.

    > Chociaż flashplayer mam cały czas 32-bitowy.

    Flash nie ma znaczenia, ważne jak dana przeglądarka radzi sobie z filmami.
    Jedne robią to lepiej (chrome, najefektywniej korzysta z akceleracji
    sprzetowej w karcie graficznej), inne gorzej.

    > Taki sam komputer, czyli Athlon 64 ×2 5200+, 8 GB RAM, Win7 64.

    J/w. Sprawdź jak te filmy chodzą pod innymi przeglądarkami na aktualnym CPU
    i GPU.
    Tylko do tego 6150 wgraj najnowsze sterowniki.