  • Data: 2015-05-13 22:35:45
    Temat: Re: Wymiana CPU Athlon 64 3800+ -> Athlon X2 5200+
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Lukasik wrote:

    > I OK. Uważasz, że nie jest warta wydania trzech dych więcej... Po co
    > przepłacać?
    > Już pominę fakt, że różnice w cenach używek są praktycznie żadne.

    > To jest "jakiś" argument.
    > Ja jednak kupuję tylko online bo dostaję dokładnie to czego chcę a nie
    > to co akurat mają w sklepie na półce. ;D

    > Bullshit. Są do kupienia takie ze śledziem w komplecie. Ponadto nie wiem
    > czego nie możesz zmieścić? W tym Esprimo, do którego pytałeś o kartę,
    > jest mnóstwo miejsca na taką z wyższym radiatorem, pod warunkiem, że
> [...]

    Więc tak...
    Poczytałem, posprawdzałem tu i tam i moja wersja karty, czyli Gigabyte
    GT210 silent ver. 1.1 obsługuje DirectX 11.1. Czyli kwalifikuje się w
    razie czego do Windows 8, a pewnie i Windows 10.
    Nie ma lepszej karty low profile silent z małym radiatorem, niż ta
    karta. Są karty GT610 silent low profile, ale mają duże radiatory i u
    mnie taki radiator się nie mieści.
    Oczywiście wyciągnąłem tą przelotkę na DVI, która stała obok PCI express
    - inaczej nie da się zamontować karty.
    Obok PCIe jest u mnie coś, co musiałbym wymontować, żeby zmieścić taki
    radiator, a i tak nie wiadomo, czy nie haczyłby o inne elementy na
    płycie. Obudowa mała, dość ciasna (ale bez przesady).
    Kupowałem w sklepie obok, sprzedawca był całkiem obeznany i nie robił
    sztucznych problemów, więc najpierw dał mi kartę z dużym radiatorem,
    żebym mógł przymierzyć.
    Kupuję nieraz w internecie i to daleko, ale lokalny biznes należy
    wspierać i przy okazji podtrzymywać relacje ze społecznością lokalną.
    Podsumowując: wygląda na to, że nie ma lepszej karty dla mnie.
    Na razie jestem coraz bardziej zadowolony z tej karty:
    1. absolutna cisza, brak wiatraczka;
    2. karta mieści się w budzie bez dodatkowych kompromisów;
    3. obsługuje DirectX 11.1 na przyszłość, a 11 na teraz;
    4. nie przeciąża zasilacza, nie grzeje się;
    5. Windows ogólnie stał się bardzo resposywny;
    6. płynnie odtwarza 99% filmików HD na vimeo;

    W sumie jestem bardzo zadowolony z tej karty. Windows jest super
    responsywny, wszystko mi się wyświetla jak należy. Na pierwszy rzut oka
    poprawiła się jakość obrazu na monitorze. Cena karty oczywiście mogłaby
    być niższa :-)