  • Data: 2014-02-17 13:37:37
    Temat: Re: Wymagania kierowcow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 Feb 2014, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1402152030160.948@quad...

    > Od 15 lat piszę to samo na pms, ale nie wszyscy mają na tyle pojemne mózgi,
    > żeby to zrozumieć....

    To prawda.
    Ale zdaje się, że jednocześnie nie akceptujesz oczywistego dla mnie
    argumentu, że ograniczenie prędkości ma znaczenie DLA INNYCH.
    Nie każde ograniczenie oczywiście (nie w każdym miejscu).
    To, że akurat na drodze z pierwszeństwem mają obowiązek Ci ustąpić
    to jedno, a to, że w razie stosowania się przez "pierwszeństwowych"
    do ograniczenia łatwiej jest np. włączyć się do ruchu to drugie.
    Nie da się ukryć, że cześć ograniczeń (niekoniecznie przy pustej
    długiej prostej) akurat do tej funkcji pasuje.
    Jasne, znaku "70, ale 110 jak z 200m widać że skrzyżowanie puste" nie ma.
    I to jest problem :|

    pzdr, Gotfryd