-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.r
eadnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com
!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada
.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 17 Feb 2014 13:37:37 +0100
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Wymagania kierowcow
In-Reply-To: <ldohht$iij$1@node1.news.atman.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1402171331270.3172@quad>
References: <Pine.WNT.4.64.1402141307100.2472@quad>
<X...@1...0.0.1>
<Pine.WNT.4.64.1402142229380.3644@quad>
<X...@1...0.0.1>
<Pine.WNT.4.64.1402152030160.948@quad> <ldohht$iij$1@node1.news.atman.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1392640773 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2150 83.15.167.123:63558
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524415
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 15 Feb 2014, Cavallino wrote:
>
> Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1402152030160.948@quad...
>> On Sat, 15 Feb 2014, Budzik wrote:
>>
>>> Zreszta to ze ograniczen jest za duzo nie moze byc argumentem za tym, aby
>>> nie stawiac ich tam gdzie sa potrzebne.
>>
>> Nie może.
>> Pic w tym, że jednowartościowe bezwzględne ograniczenie prędkości
>> nie jest właściwym posunięciem w miejscu, w którym ta wartość mocno
>> zależy od warunków (różnych).
>
> Od 15 lat piszę to samo na pms, ale nie wszyscy mają na tyle pojemne mózgi,
> żeby to zrozumieć....
To prawda.
Ale zdaje się, że jednocześnie nie akceptujesz oczywistego dla mnie
argumentu, że ograniczenie prędkości ma znaczenie DLA INNYCH.
Nie każde ograniczenie oczywiście (nie w każdym miejscu).
To, że akurat na drodze z pierwszeństwem mają obowiązek Ci ustąpić
to jedno, a to, że w razie stosowania się przez "pierwszeństwowych"
do ograniczenia łatwiej jest np. włączyć się do ruchu to drugie.
Nie da się ukryć, że cześć ograniczeń (niekoniecznie przy pustej
długiej prostej) akurat do tej funkcji pasuje.
Jasne, znaku "70, ale 110 jak z 200m widać że skrzyżowanie puste" nie ma.
I to jest problem :|
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.14 13:39 Gotfryd Smolik news
- 17.02.14 13:52 Gotfryd Smolik news
- 17.02.14 14:25 Cavallino
- 17.02.14 17:36 John Kołalsky
- 18.02.14 00:57 WildS
- 18.02.14 19:40 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy