  • 1. Data: 2014-05-22 10:26:44
    Temat: Wyjazd na Węgry cudzym samochodem
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Dawno temu gdy jechałem przez Węgry zalecane było posiadanie przy
    sobie zaświadczenia z PZMot o tym że właściciel samochodu uprawnia
    mnie do korzystania z pojazdu. Upoważnienie było w języku węgierskim
    i angielskim, kosztowało kilkadziesiąt złotych.

    Z tego co widzę w googlach, teoretycznie nadal wymagane jest takie
    upoważnienie. Czy faktycznie tak jest? Ktoś przy kontroli drogowej
    był proszony o przedstawienie takiego pisma?
    No i podstawowa sprawa: nie wystarczy po prostu spisać takiego
    oświadczenia w dwóch językach?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2014-05-22 12:45:28
    Temat: Re: Wyjazd na Węgry cudzym samochodem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" napisał w wiadomości
> [...]
    >był proszony o przedstawienie takiego pisma?
    >No i podstawowa sprawa: nie wystarczy po prostu spisać takiego

    Spisac to moze i wystarczy, ale tam duzo Cyganow maja, wiec moze i
    podejscie jak u nas - taka kartke to sam pan sobie mogl napisac.
    Prosimy o kartke potwierdzona notarialnie, lub przez jakiegos
    urzednika z pieczatka ...

    J.

  • 3. Data: 2014-05-22 13:33:04
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Spisac to moze i wystarczy, ale tam duzo Cyganow maja,

    Oj tak... uderzyły mnie na początku te chlewy na ulicach Budapesztu.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 4. Data: 2014-05-22 14:02:35
    Od: "abn140" <a...@g...com>

> [...]
    > podejscie jak u nas - taka kartke to sam pan sobie mogl napisac.
    > Prosimy o kartke potwierdzona notarialnie, lub przez jakiegos urzednika z

    a co z autem z wypozyczalni?
    a prawo europejskie?
    a konwencja wiedenska - jest taka nie?

  • 5. Data: 2014-05-22 16:42:31
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-05-22 12:45, J.F wrote:

> [...]
    > podejscie jak u nas - taka kartke to sam pan sobie mogl napisac.
    > Prosimy o kartke potwierdzona notarialnie, lub przez jakiegos urzednika

    "takie notarialnie albo pieczatke z kartofla, to kazdy sobie mogl zrobic"

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2014-05-23 13:31:17
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-05-22 10:26, Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    > był proszony o przedstawienie takiego pisma?
    > No i podstawowa sprawa: nie wystarczy po prostu spisać takiego
    A co do tego ma PZMot? Taką samą władzę sprawczą ma, jak pismo z parafii
    oraz zaświadczenie od rodziców.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2014-05-23 13:52:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    jak to co? wpływ 60zł :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2014-05-23 22:51:18
    Od: giecik <g...@S...pl>

> [...]
    > był proszony o przedstawienie takiego pisma?
    > No i podstawowa sprawa: nie wystarczy po prostu spisać takiego

    Nie wiem jak to się ma do Twojego problemu ale autobusem ( służbowym )
    jeździłem na zgodzie wydrukowanej przez właściciela ( firmę )
    odpowiednio ostęplowanej pieczątkami firmowymi.

  • 9. Data: 2014-05-27 16:45:54
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    www.youtube.com/watch?v=CgwRYaCn4Co#t=5m40s :P