  • 1. Data: 2014-05-22 16:48:14
    Temat: Jak te Policjanty mają być normalne?
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    http://moto.onet.pl/nadrogach/panowie-byli-gnebieni-
    w-szkole-dlatego-zostali-policjantami/f9dek

  • 2. Data: 2014-05-23 08:19:13
    Temat: Re: Jak te Policjanty mają być normalne?
    Od: olaboga <o...@c...pl>

    W dniu 2014-05-22 16:48, hisjusz pisze:
    > http://moto.onet.pl/nadrogach/panowie-byli-gnebieni-
    w-szkole-dlatego-zostali-policjantami/f9dek

    jeden z lepszych tekstów
    ""sympatyczna" to się mówi to brzydkiej dziewczyny ja jestem zajebiście
    piękna"

    suma sumarum ponad jeden promil po badaniu krwi.

  • 3. Data: 2014-05-23 10:40:26
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 22.05.2014 16:48, hisjusz pisze:
    > http://moto.onet.pl/nadrogach/panowie-byli-gnebieni-
    w-szkole-dlatego-zostali-policjantami/f9dek

    Oj a ja znam w drugą stronę.

    "Taki gówniarz jak Ty nie będzie mnie uczył jak mam mierzyć"

    "Albo zamkniesz mordę, albo pożałujesz"

    "Odpieprz się Pan, albo będzie miał Pan przesrane"

    I mogę tak dużo więcej.

    To cytaty z 3 różnych policjantów drogówki z ostatnich 3 lat.
    Zaskakujące jest jak szybko puszczają im nerwy, kiedy im człowiek
    udowodni, że są idiotami lub/i kiedy skończą się im argumenty. Zresztą
    jak dobrze pójdzie to posłuchacie sobie tych Panów i innych w telewizji. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2014-05-23 11:37:36
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-05-23 10:40, anacron pisze:
> [...]
    > jak dobrze pójdzie to posłuchacie sobie tych Panów i innych w telewizji. :)

    No właśnie, nagrywałeś ich? Nie wiem jak ty z nimi rozmawiasz. Oni
    oprócz konfliktów z obywatelem mają konflikty ze zwierzchnikiem.
    Czytałem że w jakimś mieście patrol prewencji powrócił ze służby na
    komendę i został z powrotem zawrócony na rejon, pomimo że było to po
    godzinach pracy. Powodem zawrócenia było to że nie mają wyników, czyli
    nikogo nie zatrzymali. Mieli tak długo pracować aż wykażą wyniki. To
    samo zapewne jest z radarami, dlatego panowie z "R" są tak z ciśnieniowi.
    To w drugą stronę działa po zryciu bani. Kilka takich akcji jak w
    załączniku i Policmajstry mają negatywne nastawienie. Brak posłuchu może
    się skończyć dla nich śmiercią i to za psie pieniądze (znam takich co
    dorabiają na budowach, jako mechanicy żeby starczyło na rachunki).
    Praktyka (marchewki i kary) czyni że z dużą dokładnością wyczuwają z kim
    mają do czynienia. Sędzia, Prokurator, Poseł jadą po nich jak po łysej
    kobyle i nic im nie mogą zrobić. Napięcia, napięcia ąż w końcu jest wybuch.

    Widziałem tego samego Policjanta w dwóch akcjach z grupą 15 osób
    pozornie spokojnej młodzieży. Przy pierwszej kontroli jaką widziałem,
    wydaje mi się że Policjant zaczynał karierę. Policjant przeprowadzał
    rutynową kontrole z 3 pomocnikami. Widać było że to lider grupy,
    pozostali policjanci przeprowadzający z nim kontrole patrzyli na niego
    co mają robić. Pan chciał być miły. Bardzo grzecznie się zachowywał.
    Młodzież zaczęła włazić mu na głowę. Obserwując to z boku czułem się
    dziwnie słuchając co młodzież mówi temu Policjantowi.
    Druga kontrola zaczęła się od buta w śmietnik i nakazu wyrzucenia do
    niego butelek. Następnie zaczęły się pytania do największego cwaniaka
    grupy czy to nie on wyzywał Pana Policjanta z przejeżdżającego tramwaju.
    W ruch poszła kontrola dokumentów. Cisza, spokój i wyczuwalne napięcie.
    Pełne opanowanie tłumu.

  • 5. Data: 2014-05-23 12:04:06
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 23.05.2014 11:37, hisjusz pisze:
    > No właśnie, nagrywałeś ich?

    Dyktafon, kamera w breloku, często na dvr się także łapali jednocześnie,
    czasami jawnie telefonem także. Do póki sprawy o groźby karalne się nie
    zakończą nie publikuję. W każdym razie pomijając jeden przypadek idioty
    dość szybko w kontaktach ze mną rozumieją, że a) nie będę się im kłaniał
    w pas tylko dlatego, ze mają mundur b) mogą jeszcze po pysku dostać od
    ręki jak zasłużą i mundur ich przed tym nie uchroni. Zresztą odkąd moją
    mordę w tv pokazali jacyś tacy się milsi dla mnie stali i spora część z
    nich (jak się dowiaduje nieoficjalnie) mi kibicuje. Ale z debilami (jak
    się już trafi) trzeba twardo po ichniemu. Niemniej jednak, aby nie
    fałszować obrazu sytuacji, większość czy wręcz prawie wszyscy policjanci
    są mili i docierają do nich rzeczowe argumenty. Potrafią przeprosić, że
    coś robili nie tak. Zazwyczaj okazuje się, ze to jak dokonują pomiarów i
    gdzie to zwykłe braki w wyszkoleniu. Pamiętajmy też, że w każdej
    "rodzinie" czarne owce się znajdą, niestety KGP kompletnie nie radzi
    sobie z odsianiem tych w złym kolorze baranów.

    --
    anacron
    aba/

  • 6. Data: 2014-05-23 12:19:14
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-05-22 16:48, hisjusz pisze:
    > http://moto.onet.pl/nadrogach/panowie-byli-gnebieni-
    w-szkole-dlatego-zostali-policjantami/f9dek

    Słuchając czułem się, jakbym czytał grupy dyskusyjne...

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-05-23 13:36:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "hisjusz" <h...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > może się skończyć dla nich śmiercią i to za psie pieniądze (znam takich
    > co dorabiają na budowach, jako mechanicy żeby starczyło na rachunki).

    Może pobrali zadużo kredytów i teraz mają za duże rachunki do płacenia? ;-)

    > co mają robić. Pan chciał być miły. Bardzo grzecznie się zachowywał.
    > Młodzież zaczęła włazić mu na głowę. Obserwując to z boku czułem się
    > dziwnie słuchając co młodzież mówi temu Policjantowi.

    W USA eksperymentuje się z kamerami noszonymi przez policjanta.
    Nagrywanie przebiegu zatrzymania/interwencji pomaga zarówno
    policjantom bo trzymają w ryzach swoje nerwy a poinformowany
    o nagrywaniu obywatel też zachowuje się inaczej w stosunku do policji.

    Swoją drogą to trochę smutne że jako ludzie potrafimy dla siebie
    okazywać szacunek i trzymać nerwy na postronku tylko gdy wiemy
    że jesteśmy nagrywani...

  • 8. Data: 2014-05-23 14:15:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 May 2014, Pszemol wrote:

    > W USA eksperymentuje się z kamerami noszonymi przez policjanta.

    Pozostając w tematyce grupy, w samochodach chyba mają 100% nagrywania.
    Jeszcze przepis musi wymagać, aby nagranie "się nie zgubiło".
    Bo w .pl to dowody potrafią gubić się również sądom.

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2014-05-23 14:25:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pozostając w tematyce grupy,
    > w samochodach chyba mają 100% nagrywania.

    Tak jest, ale nie wszystkie interwencje sa przecież z samochodu.
    Są w miastach patrole piesze, nawet rowerowe.
    Kamerka na klapie kamizelki to ostatnio wprowadzana nowinka.

    > Jeszcze przepis musi wymagać, aby nagranie "się nie zgubiło".
    > Bo w .pl to dowody potrafią gubić się również sądom.

    Zgadza się, ale jeśli taki policjant nagrywa wszystkie interwencje
    zgodnie z wytycznymi przełożonego a "zgubi się" akurat ta
    kwestionowana to wygląda to mocno podejrzanie w oczach sądu,
    nie sądzisz?

  • 10. Data: 2014-05-23 14:26:46
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Pozostając w tematyce grupy, w samochodach chyba mają 100% nagrywania.
    > Jeszcze przepis musi wymagać, aby nagranie "się nie zgubiło".
    > Bo w .pl to dowody potrafią gubić się również sądom.

    Nie we wszystkich, a i tak giną zazwyczaj kiedy są potrzebne i
    obciążałyby policjantów (sprawdzone w praktyce kilkukrotnie).

    --
    anacron
    aba/