  • 1. Data: 2014-05-21 01:55:26
    Temat: Jak stary może być samochód kupiony w RFN/ogólnie w UE/?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ... i legalnie przywieziony do Polski i tu zarejestrowany?
    O ile pamiętam, było coś na temat aut starszych niż 10 lat?
    Pomóżcie nakierować bo sprzeczam sie tu o to z kolegą :-)

  • 2. Data: 2014-05-21 06:38:47
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-05-21 01:55, Pszemol pisze:
    > ... i legalnie przywieziony do Polski i tu zarejestrowany?
    > O ile pamiętam, było coś na temat aut starszych niż 10 lat?
    > Pomóżcie nakierować bo sprzeczam sie tu o to z kolegą :-)
    dawno dawno dawno temu, teraz wolność i demokracja.
    każdy samochód można legalnie nabyć i zarejestrować, oczywiście
    spełniając pewne warunki nie związane z wiekiem auta.

  • 3. Data: 2014-05-21 08:33:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 May 2014 18:55:26 -0500, Pszemol napisał(a):
    > ... i legalnie przywieziony do Polski i tu zarejestrowany?
    > O ile pamiętam, było coś na temat aut starszych niż 10 lat?

    Bylo dawno i sie skonczylo.
    Teraz kazdy samochod z Unii jest w Polsce legalny, i Polska nie moze
    nic z tym zrobic :-)
    A spoza Unii - wystarczy do dowolnego kraju UE sprowadzic, a potem
    jest nasz, unijny :-)

    J.

  • 4. Data: 2014-05-21 11:49:36
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-05-21 01:55, Pszemol pisze:
    > ... i legalnie przywieziony do Polski i tu zarejestrowany?
    Obawiam się, że może być problem z pojazdami, których data produkcji
    jest wcześniejsza niż 1885r, chyba że masz na myśli również konstrukcje
    parowe, to gdzieś tak od roku 1700

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2014-05-21 14:40:30
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    BartekK <s...@d...org> wrote:
    > Obawiam się, że może być problem z pojazdami, których data produkcji jest
    > wcześniejsza niż 1885r, chyba że masz na myśli również konstrukcje
    > parowe, to gdzieś tak od roku 1700

    :-)))) dzięki wszystkim za odpowiedz, zwlaszcza Tobie za usmiech z rana...

  • 6. Data: 2014-05-21 14:47:34
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-05-21 14:40, Pszemol pisze:

    > :-)))) dzięki wszystkim za odpowiedz, zwlaszcza Tobie za usmiech z rana...

    dzień po imprezie?
    uśmiech z rana w południe, dobre :-)

  • 7. Data: 2014-05-21 15:42:11
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-05-21 11:49, BartekK wrote:
    > parowe, to gdzieś tak od roku 1700

    Całkiem serio. Zakładam że znalazłem taki w stodole. I do calej? Nie
    musi przechodzić homologacji, dopuszczeń, badań tylko do urzedu i
    rejestracja? Wtedy nie było papierów. Każą mi zainstalować ABS/ESP na
    parę, pasy bezpieczeństwa na ławce i sprawdzą emisję sadzy?

  • 8. Data: 2014-05-21 15:49:59
    Od: Dawid <x...@n...pl>

> [...]
    > rejestracja? Wtedy nie było papierów. Każą mi zainstalować ABS/ESP na
    > parę, pasy bezpieczeństwa na ławce i sprawdzą emisję sadzy?

    ty tak na serio?
    przecież to żart, wywołujący uśmiech poranny.
    ale ty g.... jestes
    Na serio to antyk i podlega innym przepisom, ale nawet tyle kasy nie
    uciułasz w życiu :-)

  • 9. Data: 2014-05-21 16:02:17
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Dawid <x...@n...pl> wrote:

    > dzień po imprezie?
    > uśmiech z rana w południe, dobre :-)

    Nie, nie było żadnej imprezy... :-)
    Ja nie z tych co imprezują.
    Zwłaszcza nie w dzień powszedni...

    U mnie jeszcze parę godzin musi minąć zanim nastąpi południe.
    Piszę z innej strefy czasowej niż większość grupowiczów....

  • 10. Data: 2014-05-21 17:38:01
    Od: <5...@3...173801.invalid> (Tom N)

    Pszemol w

    [...]

    > U mnie jeszcze parę godzin musi minąć zanim nastąpi południe.
    > Piszę z innej strefy czasowej niż większość grupowiczów....

    czyli i tu czas się nie zgadzał:

    "Radku - jeżdzę po Krakowie praktycznie cały czas na piątce."

    --
    'Tom N'