  • 1. Data: 2012-03-12 13:41:36
    Temat: Wyimaginowana rozmowa przez telefon
    Od: "Paweł" <p...@w...com.pl>

    Paranoja! Panowie policjanci zatrzymali mnie i chcieli wlepić mandat za
    rozmowę przez telefon. Problem polega na tym że telefon był w kieszeni
    spodni a ja miałem w uchu słuchawkę bluetooth. Do momentu aż razem
    zatrzymaliśmy się cały czas rozmawiałem bo przecież robiłem to w dozwolony
    sposób. Nie interesowało ich to że pokazałem im słuchane, wyciągnąłem przy
    nich telefon z kieszeni. Nic ich nie interesowało. Nie wiem też jak oni to
    mogli wypatrzeć, jechałem prawym pasem, słuchawkę miałem w prawym uchu a oni
    wyprzedzili mnie z lewej do tego padał deszcz. Faktem jest też że podczas
    jazdy kilka razy ją poprawiałem. Mandatu oczywiście nie przyjąłem. Jakie mam
    szanse? Ich jest 2 i ponoć obaj widzieli na 100%. Jak to teraz będzie się
    odbywać? na razie mam wezwanie na KP na 16.03.2012.

    Paweł

  • 2. Data: 2012-03-12 14:05:41
    Temat: Re: Wyimaginowana rozmowa przez telefon
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@w...com.pl> napisał w wiadomości

    Jakie mam
    > szanse? Ich jest 2 i ponoć obaj widzieli na 100%. Jak to teraz będzie się
    > odbywać? na razie mam wezwanie na KP na 16.03.2012.

    IMHO zerowe. Przecież widzieli. Jesteś w stanie w jakikolwiek sposób
    udowodnić swoją wersję? Z opisu wynika, że nie.
    Na bilingu będzie rozmowa. Świadka nie masz. Jest słowo jednej osoby,
    przeciwku dwóm innym.
    Pozamiatane...

  • 3. Data: 2012-03-12 14:07:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pawe?

    > Jakie mam szanse? Ich jest 2 i ponoae
    > obaj widzieli na 100%. Jak to teraz bedzie sie odbywaae? na razie mam
    > wezwanie na KP na 16.03.2012.

    O ile nie masz daru przekonywania to niewielkie.

  • 4. Data: 2012-03-12 14:08:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Iksinski

> [...]
    > udowodnić swoją wersję? Z opisu wynika, że nie. Na bilingu będzie
    > rozmowa. Świadka nie masz. Jest słowo jednej osoby, przeciwku dwóm

    W normalnym kraju to polucjanci powinni udowodnić coś takiego. Niech
    robią zdjęcia czy cokolwiek, ich problem jak to zrobią. Niestety nasz
    kraj nie jest normalny, więc będzie jak mówisz.

  • 5. Data: 2012-03-12 14:12:42
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > Jakie mam szanse? Ich jest 2 i ponoć obaj widzieli na 100%. Jak to teraz
    > będzie się odbywać? na razie mam wezwanie na KP na 16.03.2012.

    Najwyższy już czas samemu wymierzać sprawiedliwość policjantom naciągaczom.
    Nie wszyscy są cwani i próbują wmówić coś komuś ale jednak wystarczy że jest
    dwóch takich aby człowiek wyrobił sobie zdanie o nich.
    Kiedyś zatrzymano mnie za brak pasów. Tylko że ja te pasy odpinałem już przy
    nich po zatrzymaniu i uchyleniu szyby bo nie mogłem sięgnąć do spodni po
    dokumenty. Najciekawsze jest to, że wyjechali z bocznej ulicy i jechali za
    mną niemal na zderzaku w wysokim furgonie przez jakieś 200metrów. Na
    pytanie jakim cudem widzieli przez tylną szybą kierowcę w niskiej osobówce
    odpowiedzieli że nie muszą się z tego tłumaczyć. Wobec czego odpowiedziałem
    że skoro są tacy bezczelni to ja też będę bezczelny i nie dam się
    wmanewrować i wyrwałem mu moje dokumenty z ręki i zacząłem blefować że
    dzwonię na komisariat zgłosić napaść i próbę wymuszenia. Szczęściem że nie
    byłem sam, to sobie nie mogli pozwolić na wiele ale gdybym był sam to bym
    się pewnie nie wybronił. Postawiłem na swoim i tak droczyliśmy się kilka
    minut aż w końcu odpuścili, czyli wniosek jest taki że jednak próbowali mnie
    wrobić.

    Marek

  • 6. Data: 2012-03-12 14:45:44
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > Jakie mam szanse? Ich jest 2 i ponoć obaj widzieli na 100%. Jak to teraz
    > będzie się odbywać? na razie mam wezwanie na KP na 16.03.2012.

    Myślę, że jakiekolwiek szanse masz, jeśli jest notatka, w której jest
    zapisane, że miałeś słuchawkę BT na uchu i w momencie zatrzymania telefon
    był w kieszeni. Szczególnie jeśli rozmowa była rozpoczęta dużo wcześniej, a
    zakończona po zatrzymaniu. Trzeba mieć cyrkowe zdolności, żeby w trakcie
    rozmowy, prowadząc samochód, przełączyć dźwięk z telefonu na słuchawkę
    bluetooth i wepchnąć telefon do kieszeni spodni.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 7. Data: 2012-03-12 15:07:05
    Od: "Paweł" <p...@w...com.pl>

> [...]
    > rozmowy, prowadząc samochód, przełączyć dźwięk z telefonu na słuchawkę
    > bluetooth i wepchnąć telefon do kieszeni spodni.

    Co jest w nich w notatce to ja nie wiem. Podczas zatrzymania pokazałem
    policjantowi słuchawkę i że telefon jest w kieszeni, pokazałem jak trudno
    jest go wyjąć mając zapięte pasy i kurtkę na sobie. Żądałem aby mi to
    uwzględnili na wręczonym wezwaniu ale odmówili twierdząc że swoje argumenty
    będę przedstawiał w sądzie. Teraz żałuje że nie spisałem sobie tego na
    jakimkolwiek świstku i nie zmusiłem do podpisu. Jestem zdeterminowany
    walczyć z nimi, raz już odpuściłem straży miejskiej za rzekome niszczenie
    zieli wtedy nie chało mi się biegać po sądach ale niesmak pozostał. Do tej
    pory myślałem że policja jest ok. pomimo że zapłaciłem już 2 mandaty.

    Paweł

  • 8. Data: 2012-03-12 15:29:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@w...com.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    >Do tej pory myślałem że policja jest ok.

    No to w sumie dobrze, że postanowili Cię wyprowadzić z błędu.
    Po co masz żyć w nieświadomości?

  • 9. Data: 2012-03-12 15:33:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/12/2012 01:41 PM, Paweł wrote:
> [...]
    > szanse? Ich jest 2 i ponoć obaj widzieli na 100%. Jak to teraz będzie się
    > odbywać? na razie mam wezwanie na KP na 16.03.2012.

    A ja Ci powiem po lekturze PMS, że to się nie zdarza, policjanci stoją
    na straży
    prawa i na pewno by tak nie zrobili.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-03-12 15:45:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    Monday, March 12, 2012, 3:33:22 PM, you wrote:

    > A ja Ci powiem po lekturze PMS, że to się nie zdarza, policjanci stoją
    > na straży prawa i na pewno by tak nie zrobili.

    Kpij sobie ale sądy tak własnie interpretują. I nie udowodnisz, że nie
    jesteś wielbłądem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl