  • 1. Data: 2012-03-12 14:33:50
    Temat: Motocyklista nie żyje, a 20 osób jest rannych
    Od: to <t...@i...pl>

    "Jedna osoba zginęła, a 20 zostało rannych po wypadku pod Lubinem.
    Motocyklista na łuku drogi wyprzedzał auto osobowe i czołowo zderzył się
    za autobusem. Mężczyzna zginął na miejscu."

    Ten pewnie też jechał 90 km/h... tfu, 110.

    Źródło: http://tiny.pl/hpgkz

  • 2. Data: 2012-03-12 14:34:32
    Temat: Re: Motocyklista nie żyje, a 20 osób jest rannych
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/12/2012 02:33 PM, to wrote:
> [...]
    > za autobusem. Mężczyzna zginął na miejscu."
    >
    > Ten pewnie też jechał 90 km/h... tfu, 110.

    Jebany, aż autobus wywrócił. No nie ma opcji, musiało być czysta.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-03-12 14:35:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/12/2012 02:34 PM, AZ wrote:

    > Jebany, aż autobus wywrócił. No nie ma opcji, musiało być czysta.

    http://tvp.info/informacje/polska/motocyklista-stara
    nowal-autobus-i-zginal/6712420

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-03-12 14:38:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/03/2012 13:33, to wrote:
> [...]
    > za autobusem. Mężczyzna zginął na miejscu."
    >
    > Ten pewnie też jechał 90 km/h... tfu, 110.

    Kierowca autobusu nie spojrzał w lusterko, przecież to oczywiste.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 5. Data: 2012-03-12 14:52:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Kierowca autobusu nie spojrzał w lusterko, przecież to oczywiste.

    Też tak sądzę.

  • 6. Data: 2012-03-12 15:51:41
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-03-12 14:52, to pisze:
    > begin kamil

    > Też tak sądzę.

    A może spojrzał raz a nie dwa razy?

  • 7. Data: 2012-03-12 20:59:33
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-03-12 14:33, to pisze:

    > Ten pewnie też jechał 90 km/h... tfu, 110.

    Słyszałem, że był belfrem...

    --
    M.

  • 8. Data: 2012-03-12 22:16:20
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ten pewnie też jechał 90 km/h... tfu, 110.

    Mysle, ze przy zderzeniu motocyklisty z autobusem kazda predkosc
    powiedzmy powyzej 20km/h nie ma juz znaczenia...
    Moze gdyby jechal szybciej, to by zdazyl wyprzedzic.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 9. Data: 2012-03-13 07:38:08
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mysle, ze przy zderzeniu motocyklisty z autobusem kazda predkosc powiedzmy
    > powyzej 20km/h nie ma juz znaczenia...

    dla autobusu i pasażerów ma.

  • 10. Data: 2012-03-13 10:18:27
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Na pewno motocyklista miał za cichy wydech.

    Ostatnio w jakimś programie typu "uwaga pirat" wlepiali dziewczynie mandat
    za pierdzący wydech (111dB). Przyjechał tatuś dziewczyny i zaatakował
    oralnie policjantów - że się nie znają, że motor musi być słychać z daleka,
    że to dla bezpieczeństwa.