  • 1. Data: 2012-03-12 10:26:03
    Temat: Gdzie w Krakowie - diagnoza szczelnosci ukladu chlodzenia
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Witam

    Czy jest w Kraq godny polecenia warsztat, ktory jednoznacznie okresli
    czy uklad chlodzenia jest szczelny czy nie (np. przy pomocy UV).
    Mam podejrzenie, ze nie jest ale mam rowniez obawy, ze to moze byc np.
    uszczelka pod glowica/glowica - niby innych objawow zauwazalnych nie ma
    no ale...

    Tak czy inaczej musialem dolac 800ml plynu ostatnio.
    Pacjent: E46.

    --
    jarek

  • 2. Data: 2012-03-12 11:21:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/12/2012 10:26 AM, Jarek Pudelko wrote:

> [...]
    > no ale...
    >
    > Tak czy inaczej musialem dolac 800ml plynu ostatnio.

    Jak nie widać nic w komorze silnika to sprawdź na wszelki wypadek
    okolice nagrzewnicy czy gdzieś nie ma mokrych dywaników itp.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-03-13 13:39:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 12 Mar 2012 10:26:03 +0100, Jarek Pudelko napisał(a):

    > Tak czy inaczej musialem dolac 800ml plynu ostatnio.
    > Pacjent: E46.

    Uszczelkę metoda wykrywania spalin w płynie może Ci na poczekaniu Vik na
    Prądnickiej zrobić.

    --