  • 1. Data: 2012-03-12 13:36:59
    Temat: Szkoda że nie miałem tyle czasu. Znana marka.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Wczoraj na skrzyżowaniu przed Tesco w Nowym Sączu odpadło koło z BMW.
    Przelotnie tylko znaczek marki zauwazyłem ale z sylwetki to tylko tyle że to
    jakiś nie stary model tej marki był.

    Marek

  • 2. Data: 2012-03-12 13:56:48
    Temat: Re: Szkoda że nie miałem tyle czasu. Znana marka.
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    > Wczoraj na skrzyżowaniu przed Tesco w Nowym Sączu odpadło koło z BMW.
    > Przelotnie tylko znaczek marki zauwazyłem ale z sylwetki to tylko tyle że
    > to jakiś nie stary model tej marki był.

    Ale w czym problem? Wystarczy zle przykrecic. Do tego wiele z nowych,
    drogich modeli jezdzacych w Polsce to rozbitki sprowadzane zza Wielkiej
    Kaluzy i naprawiane metoda gospodarcza w szopie u pana Henia.

  • 3. Data: 2012-03-12 14:14:46
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "kurdybanek" <k...@n...plt> napisał w wiadomości

> [...]
    > drogich modeli jezdzacych w Polsce to rozbitki sprowadzane zza Wielkiej
    > Kaluzy i naprawiane metoda gospodarcza w szopie u pana Henia.

    Tyle że nie odpadło samo koło z winy złego przykręcenia, tylko całe z
    flakami się urwało.

    Marek

  • 4. Data: 2012-03-12 14:43:04
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-12 14:14, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "kurdybanek" <k...@n...plt> napisał w wiadomości

    > Tyle że nie odpadło samo koło z winy złego przykręcenia, tylko całe z
    > flakami się urwało.

    Pewnie po dziadku co tylko do kościoła jeździł. Musiało przerdzewieć, bo
    rzadko było używane.

    A.

  • 5. Data: 2012-03-12 23:57:53
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Mar 2012 14:43:04 +0100, Arek napisał(a):

    > Pewnie po dziadku co tylko do kościoła jeździł. Musiało przerdzewieć

    Od wody swieconej.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał