  • Data: 2011-07-02 20:15:30
    Temat: Re: Wyegzekwowanie samochodu od mechanika - doradzccie...
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-02 11:16, venioo pisze:

    > "Witam, od przyszlego tygodnia potrzebuje samochod, wez to Mieciu
    > poskladaj ino szybko. Co nie zdazysz do poniedzialku? No dobra, ale na
    > piatek juz na mur-betopn, dluzej nie da rady". I w przyszlym tygodniu
    > dzwonisz w srode z pytaniem "jak idzie" albo wpadasz z czteropakiem, jak
    > to po sasiedzku, przychodzisz w piatek, jak nie jest zlozone, dzwonisz
    > po kumpla z laweta i oswiadczasz, ze zabierasz samochod wraz ze
    > wszystkim. Na pytanie o zaplate odpowiadasz "no chyba kpisz, ponad pol
    > roku stoi, jeszcze nie jest zrobione, a tylko sie niszczy, a ty jeszcze
> [...]

    No ok, ale co zrobic ze wszystkimi czesciami?

    Silnik wyjety, wtryski za ktore zaplacilem, turbina za ktora zaplacilem
    - "nowy" silnik (za ktory tez juz zaplacilem) jest jeszcze w aucie - jak
    go zabiore? Ogolnie kapa na calej linii.

    A co do terminow - slyszalem juz z 3-4 "ostateczne" terminy.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline