  • Data: 2013-01-14 01:48:11
    Temat: Re: Wydajność baterii.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Jan 2013 01:27:58 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Wyobrażasz sobie zatrudnienie do tej analizy wielozadaniowego systemu ?! Ja
    > jakoś nie.

    Mowiac szczerze to nie wiem jak to jest zrobione, uzycie systemu sobie
    wyobrazam, uzycie osobnego jadra procesora z drugim programem tez,
    raczej sobie nie wyobrazam aby moglo byc to obslugiwane w calosci w
    sprzecie, bez udzialu procesora i programu.
    Tak czy inaczej - co by tego nie oblugiwalo, to prad zrec musi.
    I watpie aby moglo sie zadowolic 1uA.

    > Ta N-a z 3 tygodniami na co wskazuje według Ciebie ?

    Np bateria 800mAh i pobor pradu 1mA. I dluzej nie pochodzi w stanie
    czuwania. A i tak oszczedny.

    > A w telefonie może to być tryb głębokiego uśpienia i też tyle będzie

    Ale wtedy to nie jest czuwajacy telefon, tylko wylaczony.
    I owszem, wtedy moze wytrzymac pol roku, a moze i dluzej.

    J.